Onko kenelläkään muulla sellaista että suostuu vaimonsa kidutettavaksi? Tuntuu hiton hyvältä kun hän pyytää minua hakemaan esim. Pitkän vahvan pajunoksan! Myöhemmin hän sitoo minut täysin ja aloittaa piiskaamisen, ensin hiljaa myöhemmin ihan voimiensa rajoissa. Yleensä lopetamme vasta sitten kun hänen kädet ovat puutuneet eikä jaksa enää. Sitten hän antaa hövelisti pillua ja hoitaa hellästi takapuoltani ja alaselkää joka on yleensä aina kaiken jälkeen pitkiä tummansinisiä ja punertavia viiruja täynnä. Iho on rikki monesta paukamasta tihkuu vertakin, oikeastaan en pysty istumaan... Tämä tapahtuu hyvin "harvoin" ja yhteisestä sopimuksesta me. Muistan että on kerrottu kaiken tällaisen parantavan seksielämää ja kyllä se on mielestämme just niin.
Susi sentään
4
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sellaisen löytäisin minäkin?? Olet onnenpekka, kiihotun valtavasti jo pelkästä kertomuksestasi. Älä koskaan jätä vaimoasi!!!
- Anonyymi
He, jos haluat että nainen sinut piiskaa niin se kyllä onnistuu jos asut pääkaupunkiseudulla? Olen 28 vuotias äiti ja haluan tehdä just tuon miehille, mutta vain rahasta (en ole kallis) Nina
- Anonyymi
Äsken tulimme vaimoni kanssa saunasta ja olimme suunnitelleet samoin, siis että Taru pieksää minua. Ei tullut mitään, tuntui liian kipeältä eikä siitä tuntunut kiihottava meitä kumpaakaan
- Anonyymi
Uskon että olet täydellisesti oikeassa vaikka en osaa edes ajatella kuinka saisin kerrottua että aloittaisimme tuollaiset?? Kyllä vaimoni ehkä ajanmittaan voisi alkaa nauttimaan piiskauksistaan. Suurin vaikeus on kuinka yhtäkkiä selittäisin toivomuksen? Pitkään on tuntunut jo että jotain jännitystä pitää löytää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653