Onko kenelläkään muulla sellaista että suostuu vaimonsa kidutettavaksi? Tuntuu hiton hyvältä kun hän pyytää minua hakemaan esim. Pitkän vahvan pajunoksan! Myöhemmin hän sitoo minut täysin ja aloittaa piiskaamisen, ensin hiljaa myöhemmin ihan voimiensa rajoissa. Yleensä lopetamme vasta sitten kun hänen kädet ovat puutuneet eikä jaksa enää. Sitten hän antaa hövelisti pillua ja hoitaa hellästi takapuoltani ja alaselkää joka on yleensä aina kaiken jälkeen pitkiä tummansinisiä ja punertavia viiruja täynnä. Iho on rikki monesta paukamasta tihkuu vertakin, oikeastaan en pysty istumaan... Tämä tapahtuu hyvin "harvoin" ja yhteisestä sopimuksesta me. Muistan että on kerrottu kaiken tällaisen parantavan seksielämää ja kyllä se on mielestämme just niin.
Susi sentään
4
308
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sellaisen löytäisin minäkin?? Olet onnenpekka, kiihotun valtavasti jo pelkästä kertomuksestasi. Älä koskaan jätä vaimoasi!!!
- Anonyymi
He, jos haluat että nainen sinut piiskaa niin se kyllä onnistuu jos asut pääkaupunkiseudulla? Olen 28 vuotias äiti ja haluan tehdä just tuon miehille, mutta vain rahasta (en ole kallis) Nina
- Anonyymi
Äsken tulimme vaimoni kanssa saunasta ja olimme suunnitelleet samoin, siis että Taru pieksää minua. Ei tullut mitään, tuntui liian kipeältä eikä siitä tuntunut kiihottava meitä kumpaakaan
- Anonyymi
Uskon että olet täydellisesti oikeassa vaikka en osaa edes ajatella kuinka saisin kerrottua että aloittaisimme tuollaiset?? Kyllä vaimoni ehkä ajanmittaan voisi alkaa nauttimaan piiskauksistaan. Suurin vaikeus on kuinka yhtäkkiä selittäisin toivomuksen? Pitkään on tuntunut jo että jotain jännitystä pitää löytää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136