Lontoon väitetty paranormaalitapahtuma

Anonyymi-ap

Kaikki alkoi kun Peggy Hodson niminen yksinhuoltajaäiti kuuli outoja koputuksia sekä kolinaa makuuhuoneestaan vuonna 1977. Hän huomasi hyllykön liikkuvan pitkin lattiaa ja tarrasi siihen kiinni. Aseteltuaan huonekalun omalle paikalleen se lähti jälleen liikkumaan ilman mitään järkevää selitystä.

Peggy pakeni siltä seisomaltaan lapsineen naapuriin. Paikalle hälytettyjen paranormaalitutkijoiden lisäksi taloon oli tullut myös nuori Graham Morris niminen Daily Mirror lehden toimittaja.

Perheen palattua kotiinsa koko ryhmä sai todistaa uskomatonta näytelmää kun tavaroita sinkoili ympäri asuntoa ja perheen tytöt kiljuivat kauhusta. Tapaus teki niin suuren vaikutuksen että jopa paikalle saapunut poliisi allekirjoitti kirjallisen todistuksen tapahtumien aitoudesta.

Myöhemmin selvisi että tapauksen keskiössä oli perheen 11-vuotias tytär Janet josta löytyy veret seisauttavia valokuvia ja videotodisteita kun Wilkinsiksi itseään kutsuva räyhähenki on ottanut Janetista vallan.

Videossa Janet puhuu karhealla miehen äänellä ja joissain valokuvissa hän näyttää leijuvan ilmassa. Piinaaja kertoo tytön suulla olevansa talon entinen asukas joka kuoli vuosia aiemmin aivoverenvuotoon istuessaan tuolissa jossa Janetin eno kertoi kerran nähneensä kerran miehen haamun käydessään yksin tyhjässä talossa.

Asiaan varautuneesti suhtautuneet tutkijat ovat myöhemmin todenneet silminnäkijöitä haastatellessaan kertomusten olevan kaiken kaikkiaan hyvin uskottavia. Daily mail haastatteli Janetia joitain vuosia sitten. Nainen sanoo edelleen tapahtumien olevan todellisia ja aiheuttaneen hänelle paljon yhä mukana kulkevia traumoja.

Janetin äiti sai lopulta tapauksen seurauksena hermoromahduksen ja nukkui pois vuonna 2003. Tapahtumat rauhoittuivat talossa jo vuoden 1978 syksyllä mutta Janet sanoo olevansa varma että asunnossa oleva pahuus vain lepää ja voi aktivoitua sopivasta ärsykkeestä milloin tahansa.

16

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Eli siis puheesta on videota, mutta jostain syystä leijumisesta on saatu vain valokuvia?

:D

Miksei leijuminen onnistunut videolla? Hmmm...

Tulee mieleen se yksi 1800 luvun (?) huijari joka kertoi osaavansa lentää, ja sitten pimeässä huoneessa esitteli taitojaan niin että kameran välähtäessä aina setä "leijui" kovan kolinan seurauksena.

Kyseessähän oli siis hyppääminen, jonka takia tarvittiin se pimeä huone ettei yleisö näe totuutta.

• Anonyymi

Aloitushan on ihan kopioitu muualta ja mikähän tapauksessa on salaliittoa?

Tytöt itse ovat tunnustaneet huijanneensa ja tuo "levitoi ti" oli pelkästään sängystä hyppääminen josta sutimastrikamera otti kuvan.

• Anonyymi

En jaksa lukea oikein näitä kaikkia tapauksia. Totean vain että vanhoissa kaupungeissa Euroopassa (muuallakin) ja isoissa kaupungeissa sekä suuren asukasluvun maissa on paljon historiaa. Myös aktiivisia kun ihmiset vauhdissa ja henget. Paljon asukkaita nykyisellään. Sinne mahtuu paljon energioita. Jopa tapahtumia. Ja on luontoa, sekä vettä, rakennuksia ja vähän kaikkea. Jopa turisteja, esineitä, huonekaluja. Meri on myös siellä lähellä sekä kukkuloita, ley linjoja.

• Anonyymi

Demonit ryövää energiaa. Vihantunne on energiaa. Sitä voi helposti järjestää vaikka työpaikoilla hyppimällä alaisten silmille ja tekemällä järjettömiä työntekijöiden elämää hankaloittavia päätöksiä. Johtoportaan kun ei tarvitse muuta tehdä kuin katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonit ryövää energiaa. Vihantunne on energiaa. Sitä voi helposti järjestää vaikka työpaikoilla hyppimällä alaisten silmille ja tekemällä järjettömiä työntekijöiden elämää hankaloittavia päätöksiä. Johtoportaan kun ei tarvitse muuta tehdä kuin katsella.

Oot sinä pikku ressukka kovin kaukana kaikesta normaalista elämästä.
        "Johtoportaan kun ei tarvitse muuta tehdä kuin katsella"
        Typerämpää juttua on vaikea keksiä, jos olisit jossain oikeissa töissä ikinä ollut, ei siellä kovin kauaa olisi toimittu, jos johtoporras olisi vain katsellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sinä pikku ressukka kovin kaukana kaikesta normaalista elämästä.
        "Johtoportaan kun ei tarvitse muuta tehdä kuin katsella"
        Typerämpää juttua on vaikea keksiä, jos olisit jossain oikeissa töissä ikinä ollut, ei siellä kovin kauaa olisi toimittu, jos johtoporras olisi vain katsellut.

90 prosenttia ajasta suuret laitokset pyörivät täysin työläisten itsenäisesti tekemällä työllä. Tämän tietäisit jos olisit joskus töitä tehnyt. Ajattele siis jos vain pystyt ajattelemaan vaikka suurta mattopesulaa. Päivät menevät niin että työntekijät lappaavat pesukoneisiin mattoja ja ottavat ne sieltä pois ja sitten joku kuljettaa ne asiakkaille. Täysin automaattista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

90 prosenttia ajasta suuret laitokset pyörivät täysin työläisten itsenäisesti tekemällä työllä. Tämän tietäisit jos olisit joskus töitä tehnyt. Ajattele siis jos vain pystyt ajattelemaan vaikka suurta mattopesulaa. Päivät menevät niin että työntekijät lappaavat pesukoneisiin mattoja ja ottavat ne sieltä pois ja sitten joku kuljettaa ne asiakkaille. Täysin automaattista.

Usein tällaisissa laitoksissa on huonot työolosuhteet siellä pesulassa voi olla vaikka kuuma ja kostea ilmasto siinä missä johtajalla mukava ilmastoitu toimisto josta voi sitten kun huvittaa käydä piiskaamassa lisää vauhtia työntekijöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit joskus oikeita töitä tehnyt, tietäisit, että kyllä sillä johtoportaallakin on jotain tekemistä.
        Otit esimerkiksi mattopesulan. Kukahan hallinnoi sen toimintoja, hankkii pesuaineet ja muut tarvikkeet, hoitaa laskutuksen, maksaa työntekijöiden palkan jne.
        Mikään ei tapahdu täysin automaattisesti, kyllä niitä toimintoja on paljon muitakin kuin ne mitä siellä lattiatasolla näyttää tapahtuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit joskus oikeita töitä tehnyt, tietäisit, että kyllä sillä johtoportaallakin on jotain tekemistä.
        Otit esimerkiksi mattopesulan. Kukahan hallinnoi sen toimintoja, hankkii pesuaineet ja muut tarvikkeet, hoitaa laskutuksen, maksaa työntekijöiden palkan jne.
        Mikään ei tapahdu täysin automaattisesti, kyllä niitä toimintoja on paljon muitakin kuin ne mitä siellä lattiatasolla näyttää tapahtuvan.

On se ihan hirveetä kun joutuu ilmastoidusta toimistosta tilaamaan pesuaineet. Miten lainkaan jaksaa painaa eläkeikään saakka miljoonapalkoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihan hirveetä kun joutuu ilmastoidusta toimistosta tilaamaan pesuaineet. Miten lainkaan jaksaa painaa eläkeikään saakka miljoonapalkoilla.

Huomaa että et ymmärrä yrityksen tai johtohenkilöstön toiminnasta mitään, itse pyöritän omaa yritystä ja minulla kymmenen työntekijää.
        Minä olen se joka tekee pisimmät työpäivät ja että Infrastruktuuri toimii.

Ihan oikeutetusti maksan itselleni 12 000 € palkkaa kuukaudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa että et ymmärrä yrityksen tai johtohenkilöstön toiminnasta mitään, itse pyöritän omaa yritystä ja minulla kymmenen työntekijää.

Oli kyse suurista firmoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni painaa myös ylitöitä pienellä palkalla. Mikä sinut oikeuttaa ottamaan huomattavasti korkeampaa palkkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kokoista yritystä pyörität ja mikä on toimiala?

• Anonyymi

Noihan on ihan normaaleja yöajan tapahtumia vai eikö teillä tällaista tapahdu?

• Anonyymi

Jokaöinen rituaali yleensä on kun räyhähenki mätkii turpaan pari tuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe