PATMOS, kerätyt rahat menee matkusteluun

Anonyymi-ap

Tyhmä tunkee Patmosradion kerjääjille rahaa. Useampi patmoslainen tekee jatkuvasti porukalla ulkomaanmatkoja. Se on minimaalisen pieni osa joka menee avustamiseen, jos lainkaan. Eräa kummijärjestö aikoinaan sanoi että 85% menee organisaation pyörittämiseen ja 15% jää kummeille. ON TOTTA. Ne matkat joita Patmoksen porukka tekee , ovat juuri niitä hyvin kalliita matkoja noihin köyhiin maihin, kun joutuu lentämään monen mutkan kautta. On turha sanoa, että kaikki Patmoksen työntekijät tekisivät työtä pienellä korvauksella, VALHETTA. Tohtorin arvoiset ihmiset eivät todellakaan tee laupeuden työtä. Patmoksellakin lähes jokainen pysyvä työntekijä on nimikkeellä johtaja. Sehän edellyttää suurempaa palkkaa. Miten kävi aikaisemman Patmoksen pyörityksen verojuttujen jne kanssa. Siitähän uutisoitiin paljonkin ja uskon sen todeksi. Harhaanjohtaja-kirjakin kertoo näistä rahankerääjä HIHHULEISTA. Kertomukset parantumisista on täysin harhaisia ajatuksia. Jos he niin iisisti kasvattavat jalkoja, käsiä silmiä, jne, niin miksi he eivät mene sairaaloihin parantamaan siellä parannettavaa riittää, ja varsinkin nyt kun harva pääsee lääkäriin. Kunnioitan oikeata uskovaisuutta, mutta Raamattukin sanoo, että niitä löytyy vähän. Historia kertoo, että aikoinaan, kun ei hihhuloitu, eikä ollut ihmeet voimassa, niin kirkot ja seurantalot ammotti tyhjillään. Keksittiin parannujs joilla tyhjät kirkot täyttyivät. Keksittiin ruveta tekemään IHMEITÄ ja salit täyttyivät. Martti Lutherkaan ei antanut arvoa ihmeiden tekemiselle, koska ihmiset juoksisivat ihmeiden perässä ja JUMALA unohtuisi. Näinhän on käynyt esimerkki parantavista kaatumisista. Sekin että samat ihmiset juoksevat kerta toisensa jälkeen kaatumaan, joten tulos on ettei ole yhdelläkään kertaa parantunut. Jos kerralla parantuu, ei tarvitse mennä uudelleen kaatumaan. Ei Jalovaarakaan onnistunut. Kuitenkaan parantumista terveeksi ei ole tullut. Uskominen humpuukiin kertoo henkilön älykkyysosamäärästä. Epäillysti jää alhaiseksi. Useat juoksevat määrättyjen saarnaajien jäljessä. Minä en juokse, PYSÄHDYN LUKEMAAN PYHÄÄ RAAMATTUA. Herätkää , ette ole JEESUKSIA/JUMALIA, eikä Jumala ole ihmisten pyöriteltävissä. Jumala tekee anotun asian silloin kun HÄN tahtoo, jos koskaan.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Radio Paatos. Crazy-huumoria koko rahalla?

• Anonyymi

Hyvin sanottu !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe