https://www.uusisuomi.fi/uutiset/eduskunnassa-leimahti-ruma-ilkea-pieni-esitys-paperittomista/94366106-0282-4a03-b9cc-22b184257907
Samaa mieltä asiassa olen minäkin
Soteministeri Kaisa Juuso (ps) haluaa laittomasti Suomessa olevat nopeasti pois maasta.
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein - kaikki "ilmais" - kyytiläiset pois Suomesta !
Ei -MEIDÄN- kuulu Maksaa Kuluja - Häipyköön sinne mistä Luikertelivat .- Anonyymi
Olen ehdottomasti samaa mieltä.
- Anonyymi
Kuorma-auton lavalla rajalle ja pari kunnon vetoa kiväärinperällä antamaan motivaatiota reippaaseen kävelyyn.
- Anonyymi
Tanska on julistanut mm somalian turvalliseksi ja palauttanut Tuhansia
- Anonyymi
Tanskan päättäjät ovatkin fiksuja. Suomi on alkanut persujen ansiosta viisastua.
- Anonyymi
No, on ollut kaksi vuotta aikaa hoitaa homma!
Työttömiä ja köyhiä on kyllä kiusattu.- Anonyymi
Olen työtön ja köyhä enkä koe että minua olisi mitenkään kiusattu.
Kehitysmaaroskaväki vituttaa.
- Anonyymi
Kiusa se on pienikin, eihän se mitään säästä, mutta yksittäiselle ihmiselle vaivan pahenemisen ja siten kalliimman hoidon tarpeen!
Kontulan mukaan kansainvälisen tutkimuksen mukaan tämän tasoisilla terveyspalveluilla ei ole merkitystä ihmisten tehdessä valintoja määränpääkohteesta.
Oikeestiko Juuso luulee, että joku tulee Suomeen saamaan terveyspalveluita!
Monessa Euroopan maassa ovat ruohonjuuritasoa terveyspalvelut hoidettu paljon mallikkaammin. TK- lääkärin käynnit maksuttomia, lääkkeilla joku viiden punnan omavastuu, joissain maissa myös sairaalalääkärille lähetteen kanssa käynti on maksutonta ja siihen t¨liittyvät tutkimukset ja kuvantamiset!
Juuso, Juuso, ota joskus jostain asiasta itse selvää, jooko?- Anonyymi
Rybo, mene nukkumaan.
- Anonyymi
Kehitysmaiden roskaväki voisi ottaa jussuf se moktarista mallia ja häipyä maasta vauhdilla.
Samanlaista ulinaa ja parkumista ei tarvitse kuitenkaan pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800