Olen reilut viiskymppinen mies Lahden Nastolassa ja minulla on paikka missä voidaan harrastaa miesten välistä seksiä ilman häirintää!!! Mä oon ihan vitun kovassa kiimassa ja haluaisin runkata ja ottaa suuhun kyrpää imien ja suullani nussien sun kyrpää niinkauan kun laukeaisit suuhuni ja naamalleni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten ja loput spermastasi runkkaisin naamalleni että kasvoni olisivat irstaasti spermatut laajalti alueelta!!! Mä aamupäivällä nussin itseäni roll on deodorantti pullolla ja mahdollisesti saisit näitäkin minua peppuun jos sinulla ei ole todella suuri kyrpä jollaista en vielä pysty ottamaan peppuun! Jos sulla on auto niin ajele tänne luokseni niin pääsisin vihdoinkin kiiman purettua ja tyydytyksen kanssasi!!!
Lahden Nastolassa kiimainen viiskymppinen mies!
Anonyymi-ap
2
307
Vastaukset
- Anonyymi
No sitten...kiireesti yhteyttä Heinolan vastaavaan tyyppiin eli setään 48 v. jonka kanssa voisitte " tehdä muutakin" kuten käydä kävelyllä ja pelata junaleikkejä kyllä - ja mm. legoja!
Suhde voi syntyä juuri samankaltaisuudesta joten rohkeasti juttuun!
🥰👌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san751964- 541196
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122948- 92941