Perussuomalainen sanna Antikainen, oletko huomannut, että olette "vähemmistöhallituksessa" käyttämässä näennäistä valtaa, mutta samalla te nuoleskelette ties mitä asioita Kokoomuksen mieliksi ja omien kannattajienne vahingoksi. Ei näillä Israelin ylistyslauluillanne pitkälle potkita edes Suomessa, puhumattakaan itärajan tiimoilta käyytävän kanssakäymisen teilaamisella. No, mutta omapahan on asianne, kuinka imagoanne poljette. Vastuu on teillä itsellänne.
Halloo Persut!
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Vajaat pari vuotta kun vielä kestetään persujen pienpuoluetta, tuota kokoomuksen takiaista, päästään siitä eroon.
- AnonyymiUUSI
Katsoin ko naisen vastauksen kysymykseen jonka toimittaja teki ajankohtaisohjelmassa
Telkkarissa.
Tuli pitkäpiimäinen luritus sen tiimoilta.
Ei penaalin terävin kynä eikä nopea muutenkaan.
Turha odottaa reagointia puolueen kannatus katoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858