Just hänelle eli sulle tai voi tää olla sullekin.

Anonyymi-ap

Ikävä on ja sit on ikävä ja sit hetken päästä ikävä. Mut se on epäoikeus tätä maailmankaikkeutta kohtaan, jos me ei ees katota mitä tapahtuu jos laittaa kätensä toisen käteen. Kauniita ajatuksia sulle, kai sulla vapaata kumminkin oli.

11

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin me nähtiin?

• Anonyymi

Mun täytyy sanoa, että mä en muista ilman mun kalenteria. On siitä kumminkinn aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun täytyy sanoa, että mä en muista ilman mun kalenteria. On siitä kumminkinn aikaa.

No onhan siitä varmaan jo pari kuukautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan siitä varmaan jo pari kuukautta

No ei oo.

• Anonyymi

Jos laitat käden rakkaasi käteen ja siitä välittyy lämpö, hän tykkää sinusta. 😍

• Anonyymi

Entä jos on jäääkalikka käsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä että hänellä on lämmin sydän 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono ääreisverenkierto tai hypotermia 🥶

• Anonyymi

En saa koskaan tietää, miltä tuntuisi pitää hänen kädestään kiinni. Minulle se on surullista. ☔

• Anonyymi

Voimia sulle!

• Anonyymi

Mul on ny ollu vapaata kolmisen vuotta ehkä vähän yli jopa vuoren verran suunnilleen saikkuna si oli kai se 500a päivää ansiosidonnainen ny ollu kohta jo vuoden kelan päivärahalla ja niihin ei mikään muutos vaikuta se mitä avustuksissa menettää maksetaan kuitenkin perustoimeentulossa takaisin et onnea mitäs jää jäljelle kiristyksen työvälineiksi ei mitään pankkivelat osaan käydä sopimassa vaikka pankissa että siirtävät ne ulosottoon ja ulosotosta osaan hakea varattomuustodistuksen olen niin tehny jo kerran aiemminkin oli vaan helpompi puljata töiden kanssa silloi pari kolme kuuta oli työttömänä välisä ni pysty taas vähintäänkin puolvuotta oleen töissä ennen kun ulosotto jäljille pääs nykysin on helpompaa pysyä työttömänä ainakin siihen asti et saa taas töitä jonka palkakka ylittää suojaosuudet ettäkö ulosotto vois mitään edes periä kuinka tyhmä pitää olla että ymmärtää jot ongelma on palkat ei sosiaalijärjestelmä joka suomessa on ilman sitä meillä ei olisi edes yrittäjillä tällä hetkellä juurikaan mitään tuloja niitä pienenetään entisestään ni ei aikaakaan kun saa kaupat jo hakia konkurssia mu kiitos näistä ongelmista kuuluu meidän vitun fiksuille arkadianmäellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe