Miksi Paalasen saama vankeustuomio on vapareille niin vaikea asia?

Anonyymi-ap

Onko syynä Ylikoski, joka suosi Paalasta ja pyysi p- tempauksen jälkeen häneltä s*ksiopetusta vapareille? Hänkö se näitä aloituksia pyytää poistamaan? Vai miksi Paalasen tuomiosta ei saa puhua?

26

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vapaa-ajattelijoiden FB-sivuilla räyhää uusi "tähti" Mirko Santala, jolla fanaattisuudessa häviävät Ojala ja Korkee ym.

      • Anonyymi

        Näitä riittää. Vaparit ei ole ajattelevan ihmisen järjestö.


    • Anonyymi

      Millä tavalla asia on vapareille vaikea? En ole kuullutkaan.

    • Anonyymi

      Sillä että FT Paalanen Sexpon toiminnanjohtajana oli non 7 vuotta sitten alustajana Helsingin va-yhdistyksen VAbaari-keskustelutilaisuudessa, jonka aiheena oli seksuaalikasvatus, ei ole mitään yhteyttä hänen tuomioonsa.

      • Anonyymi

        Sekoilu jatkuu loputtomasti. Erotkaa vapareista!


      • Anonyymi

        Mutta millä tavalla asia on vaikea? Miten se vaikeus ilmenee? Ei tuo minulle ole mitenkään vaikea, vaikka vapari olenkin. En tunne koko Paalasta, niin miksi asia olisi minulle sen enempää vaikea kuin helppokaan? Ihme höpinää tuo ketjun otsikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta millä tavalla asia on vaikea? Miten se vaikeus ilmenee? Ei tuo minulle ole mitenkään vaikea, vaikka vapari olenkin. En tunne koko Paalasta, niin miksi asia olisi minulle sen enempää vaikea kuin helppokaan? Ihme höpinää tuo ketjun otsikko.

        Mitä mieltä olet siitä, että Ylikoski hommasi tämän tyypin antamaan vapareille seksikoulutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet siitä, että Ylikoski hommasi tämän tyypin antamaan vapareille seksikoulutusta?

        Sinäkin tarvitsisit seksikoulutusta koska sinulla on aika omituinen suhtautuminen seksiin ja pornoon mitä normaaleilla ihmisillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin tarvitsisit seksikoulutusta koska sinulla on aika omituinen suhtautuminen seksiin ja pornoon mitä normaaleilla ihmisillä on.

        Mistä sinä kenenkin suhtautumiset tiedät? Uskot vissiin telepatiaan.


    • Anonyymi

      Onko mainittu henkilö vapari? Jos, niin millä perusteella kaikki muutkin vaparit ovat saaneet tuomion?

      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet siitä, että Ylikoski pyysi tyyppiä valistamaan vapareita seksiasioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet siitä, että Ylikoski pyysi tyyppiä valistamaan vapareita seksiasioista?

        Minulla ei ole tietoa asiasta ja sinun näkökulmasi ei ole luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tietoa asiasta ja sinun näkökulmasi ei ole luotettava.

        Paalanen oli vaparien nimissä järjestämässä raamattujen vaihtoa pornolehtiin. Ylikoski oli tempauksesta hyvin vihainen. Tai oli ainakin olevinaan. Sitten hän pyysi Paalasta seksivalistamaan Helsingin vapareita. Fiksua toimintaa Ylikoskelta?


    • Ei tässä mitään vaikeaa ole. Ei vain ole mitään keskusteltavaa.

      Olisi tietenkin typeryyttä olettaa, että ihminen on automaattisesti kelpo kansalainen jos on toiminut vapaa-ajattelijoissa. Sama koskee toki toimintaa vaikka partiossa.

      Onko syytä olettaa, että Suomen tuomioistuimet toimivat eri tavoin, jos syytetty on uskonnoton? Minusta ei. Sinänsä hyvä että kaikilla todistajilla on samanlainen neutraali vakuutus eikä osalla enää uskonnollista valaa, mutta tuskin se tähän vaikuttaa. Juttu ehkä menee KKO:n käsittelyyn, tuomio ehkä kääntyy vielä, mutta va-näkökulmasta ainakaan minulla ei ole keskusteltavaa.

      • Anonyymi

        Vai olisiko aika selvittää Paalasen toiminta vapareissa? Hän tuli aikoinaan ulos eläinseksin ja suojaikärajojen alentamisen puolustajana. Ylikoski kutsui tällaisen tyypin puhumaan seksuaalioikeuksista! Oli jo silloin nähtävillä, että Paalasen sympatiat olivat laittomassa toiminnassa. Tästä puhuttiin palstalla, mutta liiton ja yhdistysten johdolta kritiikki meni ohi korvien niin kuin kritiikki aina tuntuu menevän. Olette mielestänne niin täydellisiä. Nyt hän sitten jäi kiinni konkreettisesta seksirikoksesta. Ja sinä sanot, ettei aiheuta mitään kommentointia. Erotkaa vapareista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisiko aika selvittää Paalasen toiminta vapareissa? Hän tuli aikoinaan ulos eläinseksin ja suojaikärajojen alentamisen puolustajana. Ylikoski kutsui tällaisen tyypin puhumaan seksuaalioikeuksista! Oli jo silloin nähtävillä, että Paalasen sympatiat olivat laittomassa toiminnassa. Tästä puhuttiin palstalla, mutta liiton ja yhdistysten johdolta kritiikki meni ohi korvien niin kuin kritiikki aina tuntuu menevän. Olette mielestänne niin täydellisiä. Nyt hän sitten jäi kiinni konkreettisesta seksirikoksesta. Ja sinä sanot, ettei aiheuta mitään kommentointia. Erotkaa vapareista!

        Näin. Meni Jorilta jauhot suuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisiko aika selvittää Paalasen toiminta vapareissa? Hän tuli aikoinaan ulos eläinseksin ja suojaikärajojen alentamisen puolustajana. Ylikoski kutsui tällaisen tyypin puhumaan seksuaalioikeuksista! Oli jo silloin nähtävillä, että Paalasen sympatiat olivat laittomassa toiminnassa. Tästä puhuttiin palstalla, mutta liiton ja yhdistysten johdolta kritiikki meni ohi korvien niin kuin kritiikki aina tuntuu menevän. Olette mielestänne niin täydellisiä. Nyt hän sitten jäi kiinni konkreettisesta seksirikoksesta. Ja sinä sanot, ettei aiheuta mitään kommentointia. Erotkaa vapareista!

        Tietääkseni hän ei enää toimi va-liitossa. En muista nähneeni mitään kommenttia fb-sivulla, postilistalla jne. ainakaan... no, niin moneen vuoteen ettei osaa enää edes arvioida.

        Tampereelle on tulossa ensi syksynä Mäkipelto klubi-illan alustajaksi. Ei sitäkään voi peruuttaa vaikkei voi olla sataprosenttisen varma siitä, etteikö hän syyllisty rikokseen vuonna 2035. Aikakonetta tai toimivaa kristallipalloa ei ole kenelläkään.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Tietääkseni hän ei enää toimi va-liitossa. En muista nähneeni mitään kommenttia fb-sivulla, postilistalla jne. ainakaan... no, niin moneen vuoteen ettei osaa enää edes arvioida.

        Tampereelle on tulossa ensi syksynä Mäkipelto klubi-illan alustajaksi. Ei sitäkään voi peruuttaa vaikkei voi olla sataprosenttisen varma siitä, etteikö hän syyllisty rikokseen vuonna 2035. Aikakonetta tai toimivaa kristallipalloa ei ole kenelläkään.

        Sitten on vielä Räsänen. Hän ei ole syyllistynyt mihinkään ja vaparilauma vilttuilee vuodikymmeniä


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Tietääkseni hän ei enää toimi va-liitossa. En muista nähneeni mitään kommenttia fb-sivulla, postilistalla jne. ainakaan... no, niin moneen vuoteen ettei osaa enää edes arvioida.

        Tampereelle on tulossa ensi syksynä Mäkipelto klubi-illan alustajaksi. Ei sitäkään voi peruuttaa vaikkei voi olla sataprosenttisen varma siitä, etteikö hän syyllisty rikokseen vuonna 2035. Aikakonetta tai toimivaa kristallipalloa ei ole kenelläkään.

        Tästä on hävinnyt kommenttini, jossa sanoin, ettei kyse ole ennaltatietämisestä. Ymmärrät sen itsekin, mutta haluat taas ohjata keskustelun pois itse asiasta.

        Väännetään rautalangasta:

        Paalanen oli järkkäämässä p*rn0tempausta ja antoi aiheesta vaparien nimissä haastattelun tiedotusvälineille. Ylikoski paheksui Paalasta tai oli paheksuvinaan. Veikkaan jälkimmäistä, koska Ylikoski pyysi Paalasta antamaan vapareille s*eks1opetusta, mikä toteutui. Tuolloin jo tiedettiin Paalasen myönteinen suhtautuminen eräisiin rikollisiin mieltymyksiin. Hän halusi laskea su0jaikärajaa sekä laillistaa eläins*ks1n.

        Ei siis ollut epäselvää, minkä tyyppinen henkilö on kyseessä. Aiheesta käytiin myös kriittinen keskustelu täällä ja sillä olisi voinut olla vaikutusta, koska Paalasen oppitunti lykkääntyi tämän sairastuttua flunssaan. Oliko kaiken tämän jälkeen viisasta kutsua hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on hävinnyt kommenttini, jossa sanoin, ettei kyse ole ennaltatietämisestä. Ymmärrät sen itsekin, mutta haluat taas ohjata keskustelun pois itse asiasta.

        Väännetään rautalangasta:

        Paalanen oli järkkäämässä p*rn0tempausta ja antoi aiheesta vaparien nimissä haastattelun tiedotusvälineille. Ylikoski paheksui Paalasta tai oli paheksuvinaan. Veikkaan jälkimmäistä, koska Ylikoski pyysi Paalasta antamaan vapareille s*eks1opetusta, mikä toteutui. Tuolloin jo tiedettiin Paalasen myönteinen suhtautuminen eräisiin rikollisiin mieltymyksiin. Hän halusi laskea su0jaikärajaa sekä laillistaa eläins*ks1n.

        Ei siis ollut epäselvää, minkä tyyppinen henkilö on kyseessä. Aiheesta käytiin myös kriittinen keskustelu täällä ja sillä olisi voinut olla vaikutusta, koska Paalasen oppitunti lykkääntyi tämän sairastuttua flunssaan. Oliko kaiken tämän jälkeen viisasta kutsua hänet?

        Jori vastaa toisessa ketjussa jälleen ennaltatietämispuheilla. Aiheesta hän ei halua näköjään keskustella - sehän pakostakin johtaisi vaparien heikon arvostelukyvyn myöntämiseen.


    • Anonyymi

      Tässä on jonkinlainen pieni piiri joka levittää puolitotuuksiaan Va/HumanistiLiiton Sexpon Skeptikoiden Maalimakyässä Voima ... lisäksi liittäisin tähän Edamaruku-operaation, Tulevaisuudentutkijat ja Steinerit

      Akateeminen epätiedeoperaatio

      Onko tämä Paalanen PekkaElon PE opetusneuvoksen kanssa toiminut, PE päästi ja kutsui E-operaation Suomeen
      https://akateeminen.com/kirjailija/Tommi+Paalanen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jännä, että nyt aloitus on saanut jäädä. Vaparien törkyily on liikaa jopa suoli24:lle. Siitä ei voi puhua.

    • Anonyymi

      Paalanen on nykyään hiljaa kuin suuton saapas.

      • Anonyymi

        Mitäs vaparit? Hiljaa hekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe