Lähetin takaisin puhelimen, jota en saanut toimimaan. Mulle tuli parin viikon jälkeen ilmoitus että "puhelin on otettu käyttöön ja se joko palautetaan tai laskutetaan". Vastasin siihen kysymykseen palautuksesta KYLLÄ. Tämä tapahtui puolitoista viikkoa sitten. Sen jälkeen jätin vielä asiakaspalveluun soittopyynnön ja maanantaina sanoivat että "puhelin tulee postissa huomenna tai ylihuomenna". No, se huomenna eli 27.5.. tuli viesti, jossa jälleen pyydettiin vastaamaan haluanko puhelimen takaisin. Vastasin KYLLÄ. Puhelin oli lähetetty takaisin 28.5., mutta ei tietenkään vielä ole tullut. Lähetystunnuksen sain. Tänään tuli tekstiviesti, että "koska et ole vastannut, laskutamme sinulta puhelimen hinnan". Jo kertaalleen maksetun puhelimen siis.
En enää ikinä osta Elisalta mitään
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä kuluttajasuoja asiamieheen heti.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta!
- Anonyymi
No mitä jos ottaisi sinne elisan asiakaspalveluun yhteyttä ja kysyisi että missä kohtaa asiakas teki virheen.
- Anonyymi
Tästä on aika vaikea saada kuvaa mitä on käynyt. Ilmeisesti et siis osaa käyttää puhelinta ja olet sen jälkeen tehnyt jotain. Ei ne varmastikaan sitä puhelinta kahta kertaa laskuta. Eivät vaan peru sitä aiempaa laskua. Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot.
- Anonyymi
"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."
Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.
Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."
Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.
Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon.Elisalla on muitakin yhteydenottotapoja, kuin se maksullinen numero. Varmasti löydät vaihtoehtoja, kun pääsit tännekin vinkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099