En enää ikinä osta Elisalta mitään

Anonyymi-ap

Lähetin takaisin puhelimen, jota en saanut toimimaan. Mulle tuli parin viikon jälkeen ilmoitus että "puhelin on otettu käyttöön ja se joko palautetaan tai laskutetaan". Vastasin siihen kysymykseen palautuksesta KYLLÄ. Tämä tapahtui puolitoista viikkoa sitten. Sen jälkeen jätin vielä asiakaspalveluun soittopyynnön ja maanantaina sanoivat että "puhelin tulee postissa huomenna tai ylihuomenna". No, se huomenna eli 27.5.. tuli viesti, jossa jälleen pyydettiin vastaamaan haluanko puhelimen takaisin. Vastasin KYLLÄ. Puhelin oli lähetetty takaisin 28.5., mutta ei tietenkään vielä ole tullut. Lähetystunnuksen sain. Tänään tuli tekstiviesti, että "koska et ole vastannut, laskutamme sinulta puhelimen hinnan". Jo kertaalleen maksetun puhelimen siis.

10

1232

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota yhteyttä kuluttajasuoja asiamieheen heti.

• Anonyymi

Kiitos neuvosta!

• Anonyymi

No mitä jos ottaisi sinne elisan asiakaspalveluun yhteyttä ja kysyisi että missä kohtaa asiakas teki virheen.

• Anonyymi

Tästä on aika vaikea saada kuvaa mitä on käynyt. Ilmeisesti et siis osaa käyttää puhelinta ja olet sen jälkeen tehnyt jotain. Ei ne varmastikaan sitä puhelinta kahta kertaa laskuta. Eivät vaan peru sitä aiempaa laskua. Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot.

• Anonyymi

"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."

Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.

Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."

Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.

Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon.

Elisalla on muitakin yhteydenottotapoja, kuin se maksullinen numero. Varmasti löydät vaihtoehtoja, kun pääsit tännekin vinkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elisalla on muitakin yhteydenottotapoja, kuin se maksullinen numero. Varmasti löydät vaihtoehtoja, kun pääsit tännekin vinkumaan.

Eli salla on vain höpö Pekka tekoäly. joka ei ymmärrä mitään
        Täytyisi Pekalle antaa lopputilin ja palkata oikeaihminen ja tietysti osaava.

• Anonyymi

Netti toimii kotonani mutta muuten elisa yrityksena todella kiero paska laskutta ihmeellisistä puheluista. kuka saatan kusipää luottaa tälläiseen paskaan. Operaattorin vain pilaa oman maineensa.

• Anonyymi

Yleensähän erikoisista puheluista tulee lasku soittamalla erikoisia puheluita. Ei operaattori niitä keksi.

• Anonyymi00011

Eihän nämä mitkään operaattorit kummallisia ole
      mutta kun ajatellaan että tällainen on mahdollista kauan toimineelle
      Helsingin Puhelinyhdistykselle Elisa

Hyvä Elisa tai siis paha

Elisa dippasi pörssissä mutten ostanut

enkä ajattele ostaa
      koska ette ymmärrä, miksi palvelumyyjänne myyvät kahteen kertaan samaa tarpeetonta vanhalle rouvalle

Tämä on sen verran paksua tietämättämyyttä

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000012140634.html

Pohtolan mukaan ei ole kuitenkaan vielä varmaa, kuinka palvelut ovat päätyneet asiakkaalle kahteen kertaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      99
      748
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe