Lähetin takaisin puhelimen, jota en saanut toimimaan. Mulle tuli parin viikon jälkeen ilmoitus että "puhelin on otettu käyttöön ja se joko palautetaan tai laskutetaan". Vastasin siihen kysymykseen palautuksesta KYLLÄ. Tämä tapahtui puolitoista viikkoa sitten. Sen jälkeen jätin vielä asiakaspalveluun soittopyynnön ja maanantaina sanoivat että "puhelin tulee postissa huomenna tai ylihuomenna". No, se huomenna eli 27.5.. tuli viesti, jossa jälleen pyydettiin vastaamaan haluanko puhelimen takaisin. Vastasin KYLLÄ. Puhelin oli lähetetty takaisin 28.5., mutta ei tietenkään vielä ole tullut. Lähetystunnuksen sain. Tänään tuli tekstiviesti, että "koska et ole vastannut, laskutamme sinulta puhelimen hinnan". Jo kertaalleen maksetun puhelimen siis.
En enää ikinä osta Elisalta mitään
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä kuluttajasuoja asiamieheen heti.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta!
- Anonyymi
No mitä jos ottaisi sinne elisan asiakaspalveluun yhteyttä ja kysyisi että missä kohtaa asiakas teki virheen.
- Anonyymi
Tästä on aika vaikea saada kuvaa mitä on käynyt. Ilmeisesti et siis osaa käyttää puhelinta ja olet sen jälkeen tehnyt jotain. Ei ne varmastikaan sitä puhelinta kahta kertaa laskuta. Eivät vaan peru sitä aiempaa laskua. Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot.
- Anonyymi
"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."
Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.
Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kannattaa tosiaan olla ekana yhteydessä Elisaan ja käydä läpi vaihtoehdot."
Eilisessä Hesarissa oli mielipidesivulla juttu, jonka kertojalta "eräs kotimainen operaattori" oli laskuttanut 60 euroa liikaa. Hän soitti operaattorin maksulliseen palvelunumeroon, ja kun soittoon lopulta vastattiin, virkailija tutki asiaa, myönsi virheen tapahtuneen ja lupasi hyvittää summan seuraavassa laskussa.
Näin myös tapahtui, mutta soitosta "palvelunumeroon" perittiin 68 euroa. Älä siis soita mihinkään maksulliseen numeroon.Elisalla on muitakin yhteydenottotapoja, kuin se maksullinen numero. Varmasti löydät vaihtoehtoja, kun pääsit tännekin vinkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481322Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521106Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647