Antikristus voittaa lopulta kristuksen, ja lopulta Kristus unohdetaan. Ehkä 1000 ehkä 10 000 vuoden päästä. Niin kauan kuin ihmiskunta elää tulee uusia ja uusia antikristuksia. Jos uskot että maailma oli luotu eilen, eli 6000 vuotta sitten ja loppuu huomenna, olet väärässä. Syntyy uusia uskontoja jne. Uusia aatteita. Niin se vaan menee :D Jos uskot että saat ikuisen elämän vaikka taivas olisikin olemassa olet hölmö. Et tajua mitä esim miljoona vuotta on.
Palstan uskiksille
37
248
Vastaukset
- Anonyymi
uskovaisia on monenlaisia, ei kaikki häiritse muita, ja yrittää olla, neutraaleja. jokainen valitsee itse, saa uskoa tai olla uskomatta. ja usko ei tule miehen kautta vaan on jokaisen oma juttu, ja tärkeä asia myös puolisoa valitessa. minä en esim halua tätä ritaritouhua, siinähän uskomuksen mukaan parit vaeltavat ikuisesti yhdessä, ja eivät läheskään aina päädy taivaaseen.
- Anonyymi
Pitäisikö tämä monologisi ymmärtää aloittajaäijä niin, että koet ristiriitaisia ajatuksia samaa sukupuolta kohtaan?
Uskonto on hölmöjen ihmisten manipulaatiota, sitä en kyllä ymmärrä että miksi jotta voi tehdä mitään hyvää tai uskoa mihinkään hyvään pitäisi uskoa johonkin uskontoon....?? Onko ihmiset oikeasti noin kamalia, että ei voi pyrkiä muuttaan maailmaa ja oleen hyviä,kilttejä,positiivisia, ilman että pitää uskoa johonkin jota ei todennäköisesti ole edes olemassa... kaivattuni ymmärtää tämänkin asian niin hyvin.
- Anonyymi
No niin ymmärrän rakas ❤️
Anonyymi kirjoitti:
No niin ymmärrän rakas ❤️
Oot fiksu, ja sun aivot toimii hämmentävän paljon samal tavalla kuin mulla, ehkä et ihan niin epävakaa ole, mut muuten <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Oot fiksu, ja sun aivot toimii hämmentävän paljon samal tavalla kuin mulla, ehkä et ihan niin epävakaa ole, mut muuten <3
Mä taas luulin, et mä oon se epävakaampi❤️PS . Laitoin viestiä. Toivottavasti meni oikealle pupuselle
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas luulin, et mä oon se epävakaampi❤️PS . Laitoin viestiä. Toivottavasti meni oikealle pupuselle
Ei ainakaa instassa tai puhelimeen tullut, katoin kaikki 3 tiliä viel läpi, ehkä en oo sun pupunen. Oon 25v ruskeasilmä, kaivattuni on muutamia vuosia nuorempi (ja lyhyempi) sinisilmä. :3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Ei ainakaa instassa tai puhelimeen tullut, katoin kaikki 3 tiliä viel läpi, ehkä en oo sun pupunen. Oon 25v ruskeasilmä, kaivattuni on muutamia vuosia nuorempi (ja lyhyempi) sinisilmä. :3
No sit meni jollekin muulle viesti. En mä sua löydä mistään rakas.❤️
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Yritin uudestaan rakas❤️
Anonyymi kirjoitti:
Yritin uudestaan rakas❤️
oho päätilille tulikin viesti (väittää niin koneella) :0 mut en nää sitä jostain syyst
VeeranPupu kirjoitti:
oho päätilille tulikin viesti (väittää niin koneella) :0 mut en nää sitä jostain syyst
Eiku aa oliki vaaa tollanen ilmotus, joo ei mitää viestiä oo tullut, katoin BPDbunny tilin ja päätilin, ja sen mis pistin sul, ja missään ei oo :<
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Eiku aa oliki vaaa tollanen ilmotus, joo ei mitää viestiä oo tullut, katoin BPDbunny tilin ja päätilin, ja sen mis pistin sul, ja missään ei oo :<
Onpas outoa...❤️
Anonyymi kirjoitti:
Onpas outoa...❤️
Mmh , et oo estetyis enää missään. :,( yhyy jos ei tuu perille, laita kaikille sit...
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Mmh , et oo estetyis enää missään. :,( yhyy jos ei tuu perille, laita kaikille sit...
No mä laitan kaikille saman nimiselle sit, jos vaik oikee löytyisi❤️
- Anonyymi
puhekieleen tullut sana veenus, jossa miehen ja naisen sielut yhdistyy, käytännössä tämä tarkoittaa että toinen on vahva ja toisen uraan panostetaan ja toinen saa köyhyydessä rakkauden etuja tekojen mukaan. itse koen tämän hyvin ahdistavana, eikä tue omaa elämää. se on normaalia että parisuhteissa tietyt työt rajoittaa ja tämä hyvä huomioida puolisoa valitessa, ja tietyt ammatit sopii paremmin yhteen. esim lasten hoitoala /opetus ja poliisit. ja tietyt alat projektittain. itse en vaihtaisi alaa miehen takia, mutta toki jos on mielenkiintoisia töitä ja projekteja, voi tehdä hetken toisin, tai siirtää tai muuttaa jotain. mutta aina pitää olla mahdollisuus palata ja viedö omia asioita eteen päin.
- Anonyymi
ja jos elää samassa tietoisuudessa ei ehkä voi kuluttaa niin sanottua aivotoimintaa ilman lääkettä tai extra juttuja. tämäkin hyvä huomioida. en siksi näistä juuri ole niin kiinnostunut. tosi harva sopii itselle tuohon tyyliin, niitäkin toki löytyy.
- Anonyymi
Jep. Minäkään en yleensä edes pidä uskiksista ihmisinä. Joistakin toki pidän. Mutta en halua olla sellainen enkä halua sellaista elämää. Olla tälläinen https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/juutalaisille-ensin-viela-tanaankin/
- Anonyymi
Elätkö sinä sitten palstasetä samassa tietoisuudessa tämän antikristuksena kanssa? Sinun jutut on omituinen kombo new age- henkistä kaksoisliekki/ 5D settiä, kiivasta kristillisyyttä imitoivan puheenpartta ja sitten välillä tätä mitä aloituksessa. Ehkä sinun kannattaa keskittyä enemmän pysymään näissä maallisissa asioissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö sinä sitten palstasetä samassa tietoisuudessa tämän antikristuksena kanssa? Sinun jutut on omituinen kombo new age- henkistä kaksoisliekki/ 5D settiä, kiivasta kristillisyyttä imitoivan puheenpartta ja sitten välillä tätä mitä aloituksessa. Ehkä sinun kannattaa keskittyä enemmän pysymään näissä maallisissa asioissa
En ole palstasetä. Hän ei puhu koskaan näin järkeviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole palstasetä. Hän ei puhu koskaan näin järkeviä.
No se on kyl totta hirveitä jorinoita sil...
- Anonyymi
Kuka loi dinosaurukset?
Oliko Jumala tai Jahve tai Buddha oikeasti VelociRaptor.
F-22 lentohärveli-kone Raptor?- Anonyymi
En tiedä mutta jos miestä etsii itsestään, sen voi ehkä löytää. https://www.youtube.com/watch?v=Fcf-Dieqwmc&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGA&start_radio=1&rv=6gyBpFcHB18
- Anonyymi
Ihan sama mitä satumaailmassa tapahtuu. Vain todellisuudella on merkitystä.
- Anonyymi
Millaisia etuisuuksia koet palstasetä saavasi tästä oletusta voitosta- pääset oikeaksi kädeksi vai jotain muuta mukavaa? Välillä kirjoittelet hurmoksellisesti aivan toisin päin, ns takinkääntäjät mentaliteetti etten sanoisi
- Anonyymi
En hyödy mitään. Eiköhän tuo tapahdu vasta sitten kun minua ei enää ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyödy mitään. Eiköhän tuo tapahdu vasta sitten kun minua ei enää ole?
No etten sanois gubbe
- Anonyymi
Devil's right hand on Colt .45 Peacemaker, Rauhantekijä, järeä revolveri.
.. olikohan joku Johnny Cash laulukin.- Anonyymi
Autuaita ovat rauhan tekijät, sillä he saavat nähdä Jumalan...
Martti A.
- Anonyymi
Jos on olemassa antikristus niin on olemassa Jumalakin. Jumala sallii antikristuksen olemassaolon, sillä Jumala on vahvempi voima. Ihmekös tuo jos Jumala sallii kaiken sonnan ja pahuuden ihmiskunnassa, kostoksi siitä siitä ihmiset tekivät Jeesukselle. Eliitti, okkultistit, verirituaalit. Valtioiden ylimmille korokkeille päässeet käärmeet. Valtion hallinnon ja kansalaisten välille on vedettävä jyrkkä rajaviiva. Hallinnon jäsenet ovat psykoja mutta suurin osa kansasta ei ole. Hallinnot yrittävät aktiivisesti kohdentaa tyranniaansa kansoja kohtaan.
Koska kansa on normaali eikä psykopaatti, on se lauhkea kuin lammas. Siksi tarvittavaa vastarintaa ei oikein ilmene kansan toimesta vaikka niin olisi pitänyt tapahtua jo yli kymmenen vuotta sitten. Tämä dynamiikka on päivä päivältä yhä yleismaailmallisempi ilmiö. Antikristuksen palvonta on hallitusten tahto, ei kansan. Piste 🙏. Remu Aaltonen oli oikeassa tällaisista asioista.- Anonyymi
Jumala edustaa rakkautta ja rauhaa. Rakkaudella on voimakkaammat sähkömagneettiset värähtelyt kuin negatiivisilla tuntemuksilla. Meidät yritetään pitää negatiivisten tuntemusten vallassa sillä se juuri on sitä pahuuden ja paholaisen ruokkimista. Siksi maailma on niin vinossa. Suunnitelmia/agendoja toisensa perään, ei sattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala edustaa rakkautta ja rauhaa. Rakkaudella on voimakkaammat sähkömagneettiset värähtelyt kuin negatiivisilla tuntemuksilla. Meidät yritetään pitää negatiivisten tuntemusten vallassa sillä se juuri on sitä pahuuden ja paholaisen ruokkimista. Siksi maailma on niin vinossa. Suunnitelmia/agendoja toisensa perään, ei sattumaa.
Ei oo mitään jumalaa olemassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään jumalaa olemassa...
Onko mielestäsi sit ns pimeyden voimat olemassa ja se FORCE mikä rulettaa? Sivusta ulla taalasmaa
- Anonyymi
Antikristukset on ihan tavallisia ihmisiä, sellaisia joihin ihmiset turvaavat. Saksalaiset uskoivat Hitleriin, että hänen kauttaan he saisivat pelastuksen taloudellisesta kurjuudesta. No saivat hetkeksi mutta sitten alkoi järjetön sota ja saksalaisia kuoli hirveät määrät ja maan suuret kaupungit pommitettiin sohjoksi.
Tiede on monella tapaa todistanut että Jeesus on:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18688448/elaman-alkupera-ja-jeesuksen-kuolleistanouseminen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18820487/jeesus-luku--ja-kirjoitustaito-tiede
Jos Jeesus ei ole todellinen, niin miksi häneen uskomattomat ihmiset sitten turvaavat näihin maallisiin johtajiinsa kuin Jeesukseen? Tämäkin osoittaa että ihminen tarvitsee Jumalaa, mutta ei tosin ole kovin halukas häneen uskomaan. Sensijaan ihminen ottaa toisia ihmisiä turvakseen ja sitoo kohtalonsa heihin.
Ihminen ei mahda mitään Jumalalle. Edes saatana ei mahda lopulta mitään Jumalalle. Ihmisjohtajat ovat yhtä katoavia kuin me kaikki muutkin. Saatana on tämän maailman jumala vain koska Jumala on sen sallinut. Ei siksi että hänellä olisi voimaa yli Jumalan.
Mitä sitten tulee miljooniin vuosiin, niin Raamattuhan ei missään anna mitään numeroa maailman iälle suoraan. On erilaisia laskelmia, mutta tarkkaa ikää se ei ainakaan minun tietääkseni anna missään. Sitten on esimerkiksi tällaisia ajatuksia aiheesta:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aukkojen_kreationismi - Anonyymi
Ei sen väliä kun on Jumalan hölmö!😎💪🏻
- Anonyymi
Minne menet kuoleman jälkeen?
- Anonyymi
Lennän uuteen sieluun tietty
- Anonyymi
Kirjoitukset tappavat ihmisestä kaiken hyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298