Ihminen saa olla homo tai lesbo, kunhan ei harjoita kyseistä ominaisuuttaan teoillaan. Mies voi silti pukeutua hintahtavasti tai nainen miehekkäästi, sillä ei ole väliä sinänsä, mutta sitä paheksutaan vähän ainakin. Missä kulkee raja?
Aiemmin tällä palstalla joku kysyi onko anaaliyhdyntä syntiä. Joku uskova sanoi, että kaikki on syntiä mistä nauttii. Joku keskusteluja siihen totesi että tämähän on loogista, saat työntää takapuoleesi vaikka koko kodin irtaimiston ja rekka-auton, kunhan vain et vahingossakaan siitä nauti. Eli nautinto olisi avainsana.
Toisaalta kun katsoo, niin uskovien elämä on melko ilotonta. Tähän he luultavasti sanovat, että heidän ilonsa on taivaallista, ei maailman iloa.
Mutta miten on? Otetaan selvää?
Uskovien ontuva logiikka
15
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan ilmoitus on selvä:
ne jotka homostelevat EIVÄT PÄÄSE taivaaseen!
"Eli nautinto olisi avainsana."
Väärin, avainsana tässä yhteydessä on SAASTAISUUS!
saastaiset eivät pääse taivaaseen!
MIKSI, nämä monet kriikit roikkuvat täällä vuodesta vuoteen?
Koska heidän omatuntonsa todistaa heidät pahoiksi ja syntisiksi!
he etsivät, tavallaan pelastusta MUTTA
MUTTA
Ilm. 2:22
Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
He eivät tahdo LUOPUA, synnisttä ja pahuudesta!
joten Herra syöksee heidät tauti. eli kuolinvuoteeseen eli ruumis-arkkuun!
itke kurjuuttasi, ja tee parannus:
LUOVU pahasta ja synnistä!- Anonyymi
Kyse ei ole homostelusta eli itse teosta vaan nautinnosta. Jeesus tarkoitti samaa kun puhui mielessä tapahtuvasta synnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole homostelusta eli itse teosta vaan nautinnosta. Jeesus tarkoitti samaa kun puhui mielessä tapahtuvasta synnistä.
Samalla tavalla voi mielessään tappaa ihmisiä kun vihaa tai herjaa heitä. Tai jos katsoo että jotkut onkin syytä tappaa eikä heidän ihmisarvollaan ole väliä.
Homous ei edes ole pahimpia syntejä mihin ihminen voi syyllistyä ja syyllistyy.
- Anonyymi
Avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet on syntiä.
- Anonyymi
Sinun mielestäsi. Ei raamatin mukaan!
- Anonyymi
Jeesus ei itse asiassa tuominnut ketään konkreettisesta synnistä, ei lausunut mitään tuomiota ihmiselle, joka oli tehnyt jotain konkreettista syntiä, eikä kivittänyt aviorikoksesta saatua naista.
Mutta Jeesus tuomitsi helvettiin synneistä, jotka tehtiin katseen, ajatuksen ja sanomisen kautta. Ei tosiaan tarvinnut mennä naapurin rouvan sänkyyn, vaan kun katsoi himoitsevasti kun rouva käy postilaatikolla yöpaidassa, niin se on helvetin paikka Jeesuksen opetuksen mukaan. Synti on tapahtunut jo silloin ja sitten onkin jo aivan sama juokseeko rouvan luo, houkuttelee syntiin ja viettää unohtumattoman hetken hänen kanssaan. Ei sillä enää ole mitään merkitystä tapahtuuko niin vai ei, jos synti on tapahtunut jo katseen ja ajatuksen tasolla.
Jeesus aloitti synnin perkaamisen jo ennen kuin se konkretisoitui.- Anonyymi
Jeesus voisi aloittaa omasta äidistä.
- Anonyymi
Kaikki tekevät ja ovat tehneet syntiä. Jokaisen täytyy peseytyä puhtaaksi (Jeesuksen veressä). Avioliitto on vain yhden miehen ja yhden naisen elinikäinen liitto. Homot eivät voi saada lupaa Jumalalta mennä keskenään naimisiin, se on harhaoppia ja kadottaa.
"Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” (1. Joh. 1:8-9)"- Anonyymi
Minä olen homoillut ja homoilen elämässäni vain vähän. Olen naimisisss naisen kanssa ja hän tietää taipumukseni. En pidä syntinä sitä, että teen toiselle miehelle hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen homoillut ja homoilen elämässäni vain vähän. Olen naimisisss naisen kanssa ja hän tietää taipumukseni. En pidä syntinä sitä, että teen toiselle miehelle hyvää.
Syytä lopettaa mm. homoileminen ja tunnustaa syntinsä ja uskoa anteeksi. Kaikki joutuvat kadotukseen, jos eivät peseydy Kristuksessa puhtaaksi, myös ne jotka eivät homoile. Kaikki tekevät syntiä, mutta saavat armon lahjaksi Kristuksen tähden. jos haluavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä lopettaa mm. homoileminen ja tunnustaa syntinsä ja uskoa anteeksi. Kaikki joutuvat kadotukseen, jos eivät peseydy Kristuksessa puhtaaksi, myös ne jotka eivät homoile. Kaikki tekevät syntiä, mutta saavat armon lahjaksi Kristuksen tähden. jos haluavat
Mutta kun minä homoilen vain vähän ja teen siinä samalla toiselle miehelle hyvää! Ei siinä ole meille mitään kadotustuomiota, kun olemme Jeesuksessa Kristuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun minä homoilen vain vähän ja teen siinä samalla toiselle miehelle hyvää! Ei siinä ole meille mitään kadotustuomiota, kun olemme Jeesuksessa Kristuksessa.
Voi olla kuitenkin kadotus, koska antinomismi kadottaa, mutta anteeksi saa 70 x7, jos vain haluaa, mutta et halua, koska et pysty tunnustamaan syntiäsi totuudessa ja halua siitä eroon. Ilman synnintuntoa ei Kristus kelpaa.
- Anonyymi
Jeesuksen tuomiot harvoin tulivat todellisista teoista. Hän tosin syytti fariseuksia että heidän isänsä olivat tappaneet profeetat, jotka Jumala oli lähettänyt, mutta epäselväksi jäi ketä hän tarkoitti sekä Jeesus kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja sanoi että tämä on ryövärien luola, mutta ei eritellyt että miksi, kun kuitenkin toimittiin kuten Toora käski ja oli vielä vanhan liiton aika.
Eikä Jeesuksen tuomio olisi homoista olisi ollut se, että kun näkee että homo työntää kalua toisen takapuoleen, niin alkaa sitten huutamaan, että hei homppeli, ei noin saa tehdä, vaan jo kun alkaa kyteä ajatus mielessä, niin silloin olisi synti jo suureksi tullut ja siinä vaiheessa Jeesus tuomitsee. Sitten on jo myöhäistä kun kalu on sisällä eikä ole enää mitään väliä mitä tekee. Jeesuksen tuomio ei tule itse teoista, vaan siitä mitä ajatuksia ja haluja pään sisällä liikkuu.
Jeesuksen idea ei ole se, että ihminen tekopyhästi yrittää näyttää hurskaalta vaikka himoitsee kaikkea, vaan se, että ihminen muuttuu sisimmältään taivaskelpoiseksi, saa sen Hengen, jolla on asiaa taivaaseen. Tekopyhällä teeskentelyllä sinne ei pääse.- Anonyymi
Entä jos haluaa olla kristitty mulla myös kalu janoaa sinne toisen takapuoleen? Ja harrastankin sitä aina välillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos haluaa olla kristitty mulla myös kalu janoaa sinne toisen takapuoleen? Ja harrastankin sitä aina välillä!
Kun kukaan ei kuole, vielä pikkusynti, jonka voi saada anteeksi kun mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334