Minä leimaan kyllä vasemmistolaisiksi ne kokoomuslaiset, jotka äänestävät Palestiinan valtion tunnustamisen puolesta.
Se on vihervasemmistofeminismiä.
Niin yleisen mielipiteen läpitunkemia ollaan.
Kepulaiset ja kaikki jotka kannattavat terrorismia, vaaleanpunaisiin silmälaseinta varustetun vassarin leiman saavat.
Jos Kokoomus hyväksyy Gazan
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
katoppa jälkiviisaat uusin
Soinin terveiset stubbille-mitä tollisko teki - Anonyymi
Timo Soini vihjaisi....
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
Hyväksyykö samalla sharia-lain ? Sharia on ristiriidassa ihmisoikeuksien ja yleismaailmallisten julistusten kanssa. Euroopan ihmisoikeustuomioistuin todennut, ettei sovi yhteen demokratian periaatteiden kanssa.
Lapsiavioliitot, suostumus miespuoliselta perheenjäseneltä, Nainen on miehelle saatava, eikä kapinoi.
julmat rangaistukset, epätasa-arvoinen suhtautuminen naisiin, ei muslimeihin, juutalaisiin ja homoseksuaaleihin.
Pitäisikö tällainen valtio tunnustaa ?- Anonyymi
Hamas ei johda Palestiinaa vaan Ramallahin palestiinalaishallinto. Miksi tästä asiasta luodaan tietoisesti väärää kuvaa, että Palestiina olisi Hamasin hallinnassa?
Ennen hyväksymistä on Gazan saatava rauha sekä demokraattinen hallinto sekä Hamas jäiskät piikkilankojen taakse katumaan tyhmyyttään! Lisäksi Gazalaisten on opoiytava omalla työllään elättämään itsensä!
- Anonyymi
Gaza on Israelille, juutalaisille kuuluva alue kuten Samaria. Kyllä muslimeilla on isoja maita, joihin mennä omiensa pariin. Gazalaisethan ovat käytännössä loisijoita, elävät miljardien ja miljardien avustuksilla. Normaalisti aikuiset ansaitsevat elantonsa omalla työllään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673