Minä leimaan kyllä vasemmistolaisiksi ne kokoomuslaiset, jotka äänestävät Palestiinan valtion tunnustamisen puolesta.
Se on vihervasemmistofeminismiä.
Niin yleisen mielipiteen läpitunkemia ollaan.
Kepulaiset ja kaikki jotka kannattavat terrorismia, vaaleanpunaisiin silmälaseinta varustetun vassarin leiman saavat.
Jos Kokoomus hyväksyy Gazan
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
katoppa jälkiviisaat uusin
Soinin terveiset stubbille-mitä tollisko teki - Anonyymi
Timo Soini vihjaisi....
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
Hyväksyykö samalla sharia-lain ? Sharia on ristiriidassa ihmisoikeuksien ja yleismaailmallisten julistusten kanssa. Euroopan ihmisoikeustuomioistuin todennut, ettei sovi yhteen demokratian periaatteiden kanssa.
Lapsiavioliitot, suostumus miespuoliselta perheenjäseneltä, Nainen on miehelle saatava, eikä kapinoi.
julmat rangaistukset, epätasa-arvoinen suhtautuminen naisiin, ei muslimeihin, juutalaisiin ja homoseksuaaleihin.
Pitäisikö tällainen valtio tunnustaa ?- Anonyymi
Hamas ei johda Palestiinaa vaan Ramallahin palestiinalaishallinto. Miksi tästä asiasta luodaan tietoisesti väärää kuvaa, että Palestiina olisi Hamasin hallinnassa?
Ennen hyväksymistä on Gazan saatava rauha sekä demokraattinen hallinto sekä Hamas jäiskät piikkilankojen taakse katumaan tyhmyyttään! Lisäksi Gazalaisten on opoiytava omalla työllään elättämään itsensä!
- Anonyymi
Gaza on Israelille, juutalaisille kuuluva alue kuten Samaria. Kyllä muslimeilla on isoja maita, joihin mennä omiensa pariin. Gazalaisethan ovat käytännössä loisijoita, elävät miljardien ja miljardien avustuksilla. Normaalisti aikuiset ansaitsevat elantonsa omalla työllään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749