Tänä aamuna eli 30.5. 2025, Sanna Antikainen ja pari muuta kansanedustajaa osallistuivat aamuTV:ssa keskusteluun Palestiinan valtion tunnustamisesta eli ns. kahden valtion mallista. Kun kuuntelin keskustelua, niin väistämättä tuli mieleen, että Sanna Antikaiselta oli mopo karussa. Hän puhui Hamasin tunnustamisesta. eikä lainkaan Palestiinan valtion tunnustamisesta. Totta kai Hamas on järjestö alueella, mutta sitä ei olla tunnustamassa, vaan Palestiinan valtiolle tunnustusta haetaan. Valitettavasti kuullun perusteella jäi sellainen, ehkäpä ymmärtämättömyydestäni johtuva käsitys, että Sannalla olivat naukuvalla äänellä esitetyt ulostulot tässä asiassa "ihan pikkuisen sekaisin". Ehkäpä aika antaan selkeyttä asioihin ja puolueen alamäki herättelee johdonmukaiseen toimintaan?
NÄYTTÄÄ siltä, että---
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vähempää voisi kiinnostaa kuin pilata päivä sillä kun Antikainen narisee paskaa krapuloissaan televisiossa.
Palestiinan valtio pitää tunnustaa, ei Hamasta joka joutaisi tuhota kokonaan..- Anonyymi
Siellä ei valitettavasti ole mitään "palestiinan valtiota", jota voisi edes tunnusta. On vain eri arabeista koostuva paimentolaisheimo, jota hallitsee hamas niminen terroristijärjestö.
Yhtä hyvin olisi voinut tunnustaa isiksen - sillä oli enemmän valtiota muistuttavia asioita.
- Anonyymi
On tämä Antikainen kyllä pihalla joka asiasta. En tiedä mitä vetää mutta eihän tämmöinen voi olla kansanedustaja.
- AnonyymiUUSI
Sannalla on ulkomaalainen kumppani.. lienee israelilainen.. juutalainen siis.. (Sentakiako Sanna oli erikoisen ärhäkkänä ylen aamussa!)
- AnonyymiUUSI
Onko Antikainen leikkauttanut silmäluomensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848