varmaankin wc-pöntön reiän tarkastajat tarkastamaan että kaikilla on direktiivien mukainen pöntön reikä eikä siinä ole jäämiä.
Alkaa varmaankin kansalaisilta kaikenlaisessa kusetusrahastuksessa huumorintaju loppumaan kohta puoliin.
"Rauman kompostitarkastajat hämmästyivät someraivosta – väkivallalla uhkaaminen tuntuu oudolta
Kompostoritarkastuksen tarkoituksena on varmistaa, että kompostori todella löytyy niiltä kiinteistöiltä, jotka ovat ilmoittaneet kompostoinnista."
https://yle.fi/a/74-20163143
Kompostitarkastajien jälkeen tulee
14
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ideologinen kiima näyttää ja on typerää ja nämä urpot hämmästyy tästä!??? 😂
- Anonyymi
Mstä joku taho on tiennyt päättää että ihmise tarvitsevat yhtäkkiä uutta multaa??
Jos jotain pitäisi muuttaa , on nämä taajamien jäterekkarallit, kun pitää oikein keksiä mitä sinne pömpeliin voisi laittaa tyhjennettäväksi-
On merkillistä, ettei ole sellaisia paikallisia keräyssäiliöitä aina sopivin välimatkoin , joihin ihminen voisi ITSE tuoda jätteensä pussissa tai säkissä ja sitten rekka tyhjentäisi näitä isompia keräyspisteitä spivaan tahtiin
...mutku ei mahdu mikään uusi ajattelu ihrapäähän...- Anonyymi
Pitää saada jatkuva maksu kansalle.
- Anonyymi
Rahastushan näissä kaikissa on takana.
- Sipilä keräsi paskalain turvin kymmeniä miljoonia – - Anonyymi
Kaikillahan on samanlaiset wc pöntöt, ja putkistot. Ei kaupoista saa ku yhen kokosia. Mitä niitä tarkistamaan🙈
- Anonyymi
Kyllä ne täytyy silti tarkastaa ihan varmuuden vuoksi jos vaikka joku on itse tehnyt wc pöntön, tarkastus 2 kertaa vuodessa 50 euroa kerta.
- Anonyymi
Kiittäkäämme eu ta🙏🏻
Ihmiset maksaa tarkastuksista kohta.
Sillävälin suuret ulkomaalaisomistuksessa olevat firmat dumppaa jätevedet meriimme. - Anonyymi
Voisi tarkastaa yleistä siisteyttä ja onko sängyt pedattu kuin armeijassa. Sakkoa tai korjauskehotusta jos ei ole hyvin. Samalla muistisairaat saisi seuraa.
- Anonyymi
Maataloudesta valuu torjunta ja lannotejäämät meriin. Mitään muutosta niihin ei vaadita.
Luomu , miksei siihen panosteta tuilla, muilta tuet pois?
Eikö olis ihmisille ja luonnoneläimille parempi, ettei myrkkyjä levitettäs pelloille?
Nyt syömme jäämiä+ luonnonelukat ja hyönteusetkin kyllästetään niillä.- Anonyymi
Mutta kun suurin ongelma on pientaloasukkaan kahvinporot.
- Anonyymi
voidaan siirtyä primitiiviseen
viljelyyn vaikka jo tänään,jos ensin
hyväksymme sen,että syöjiä
on vähemmän.
- Anonyymi
Näihin erilaisiin kusetuksiinhan ne vähäiset palkkarahat häviää.
- Anonyymi
Sehän se on tarkoituskin ettei kenellekkään vaan jää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003