Kompostitarkastajien jälkeen tulee

Anonyymi-ap

varmaankin wc-pöntön reiän tarkastajat tarkastamaan että kaikilla on direktiivien mukainen pöntön reikä eikä siinä ole jäämiä.

Alkaa varmaankin kansalaisilta kaikenlaisessa kusetusrahastuksessa huumorintaju loppumaan kohta puoliin.

"Rauman komposti­tarkastajat hämmästyivät someraivosta – väkivallalla uhkaaminen tuntuu oudolta

Kompostori­tarkastuksen tarkoituksena on varmistaa, että kompostori todella löytyy niiltä kiinteistöiltä, jotka ovat ilmoittaneet kompostoinnista."

https://yle.fi/a/74-20163143

14

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ideologinen kiima näyttää ja on typerää ja nämä urpot hämmästyy tästä!??? 😂

• Anonyymi

Mstä joku taho on tiennyt päättää että ihmise tarvitsevat yhtäkkiä uutta multaa??

Jos jotain pitäisi muuttaa , on nämä taajamien jäterekkarallit, kun pitää oikein keksiä mitä sinne pömpeliin voisi laittaa tyhjennettäväksi-

On merkillistä, ettei ole sellaisia paikallisia keräyssäiliöitä aina sopivin välimatkoin , joihin ihminen voisi ITSE tuoda jätteensä pussissa tai säkissä ja sitten rekka tyhjentäisi näitä isompia keräyspisteitä spivaan tahtiin
      ...mutku ei mahdu mikään uusi ajattelu ihrapäähän...

• Anonyymi

Pitää saada jatkuva maksu kansalle.

• Anonyymi

Rahastushan näissä kaikissa on takana.

- Sipilä keräsi paskalain turvin kymmeniä miljoonia –

• Anonyymi

Kaikillahan on samanlaiset wc pöntöt, ja putkistot. Ei kaupoista saa ku yhen kokosia. Mitä niitä tarkistamaan🙈

• Anonyymi

Kyllä ne täytyy silti tarkastaa ihan varmuuden vuoksi jos vaikka joku on itse tehnyt wc pöntön, tarkastus 2 kertaa vuodessa 50 euroa kerta.

• Anonyymi

Kiittäkäämme eu ta🙏🏻

Ihmiset maksaa tarkastuksista kohta.

Sillävälin suuret ulkomaalaisomistuksessa olevat firmat dumppaa jätevedet meriimme.

• Anonyymi

Voisi tarkastaa yleistä siisteyttä ja onko sängyt pedattu kuin armeijassa. Sakkoa tai korjauskehotusta jos ei ole hyvin. Samalla muistisairaat saisi seuraa.

• Anonyymi

Maataloudesta valuu torjunta ja lannotejäämät meriin. Mitään muutosta niihin ei vaadita.

Luomu , miksei siihen panosteta tuilla, muilta tuet pois?

Eikö olis ihmisille ja luonnoneläimille parempi, ettei myrkkyjä levitettäs pelloille?

Nyt syömme jäämiä+ luonnonelukat ja hyönteusetkin kyllästetään niillä.

• Anonyymi

Mutta kun suurin ongelma on pientaloasukkaan kahvinporot.

• Anonyymi

voidaan siirtyä primitiiviseen
        viljelyyn vaikka jo tänään,jos ensin
        hyväksymme sen,että syöjiä
        on vähemmän.

• Anonyymi

Näihin erilaisiin kusetuksiinhan ne vähäiset palkkarahat häviää.

• Anonyymi

Sehän se on tarkoituskin ettei kenellekkään vaan jää mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1321
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1215
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1045
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    Aihe