Mikä mahtoi olla tapani kansan lopullinen kuolinsyy. Ei oo ex-puoliso mitään kirjoitellu
Vastaukset 5
- Anonyymi
Killed by Death.
- Anonyymi
Jos tuosta nousee oikeusjuttu jonkun nostamana, niin silloin ehkä julkisuuteen tulee kuolinsyyntutkijan raportteja ja muita. Mutta jos ei nouse, niin lopputietämäksi yleisölle jää, että T Kansa kuoli sappirakon poistoleikkauksen jälkikomplikaatioon. Ilmeisesti verta vuoti vatsaonteloon.
Tiedäm että sukulaistätini kuoli juuri sappileikkauksen jälkikomplikaatioon, mutta silloin elettiin 1960 lukua. Nykyään sappileikkaukset ovat niin arkipäivää, että kuoleminen siihen on tosi harvinaista. - Anonyymi
Se ei taida aloittajalle kuulua..
- Anonyymi
Tapsa oli kaikkien suomalaisten Tapsa ja siksi se syy kuuluisa julkaista koska itse luulen että se ei johtunut sappileikkauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460