Molokki on valitellut olevansa yli-ikäinen sotahommiin, vaikka kovasti haluaisi päästä kurmottamaan russaa esi-isien malliin. Samaa on hokeneet monet keskikaljakuppiloiden 50-60 vuotiaat kantikset kotisohvillaan. "Kyl mä lähtisin, mut kun ei ne enää ota..".
Onneksi Hägä tuli hätiin ja nosti reservin ikärajaa! Nyt pääsee Molokin sitten niihin haluamiinsa sotahommiin 🙂🌻
Suomen reservin ikärajan nosto oli tosi kiva juttu. Nyt pääsee Molokin tosi hommiin :)
34
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun Molo on kyllä rauhan mies ja sivari. Se ei ole epäselvää. Ristiriitaista on vain se, että hemmo kannattaa pahimpia sodan lietsojia !
Toki minä puolustaisin Suomea kykyjeni mukaan, mutta en tietenkään toivo sotaa, pösilö.
Reservin ikärajan nosto oli erittäin järkevä päätös. Saattaa osoittautua hyvinkin tarpeelliseksi kun nykyvenäjän touhuja katselee.
- Anonyymi
Hellan lettas sentään rusnoya aloittaja. Meidän maa ja teidän Puten lätti
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Siinä sinun sateenkaari idoli kun näyt olevan "niitä miehiä".
https://fi.pinterest.com/pin/345088390195910720/ - AnonyymiUUSI
Kohrallas ei tarvita mitähä stnan valintaa ... muutoo ku tekotaval.
Tiltu valehtelee taas silmät päästään. Minä kannatan rauhaa ja siksi tietenkin myös Suomen NATO-jäsenyyttä.
- Anonyymi
Niin no tuohan riippuu täysin venäjästä, Ukraina ei tule luovuttamaan eikä antautumaan, sodan jatko riippuu 100% venäjästä.
Ei kukaan luovuta varkaille omaisuuttaan. Kestävä ja oikeudenmukainen rauha on mahdollinen vain siten, että Venäjä vetäytyy pois Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse. Ja sitä minä kanatan.
Siitä seuraisi suursota, koska Venäjä ei pysähtyisi Ukrainaan. Venäjä on natsi-Saksan kaltainen rikollisvaltio, joka pysähtyy vasta kun se pysäytetään.
- AnonyymiUUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Siitä seuraisi suursota, koska Venäjä ei pysähtyisi Ukrainaan. Venäjä on natsi-Saksan kaltainen rikollisvaltio, joka pysähtyy vasta kun se pysäytetään.
Suomi oli liitoutunut rikollisvaltio Natsi-Saksan kanssa aikoinaan. Suur-Suomea tehtiin ,
mutta huonosti kävi. Aatteletko , että Venäjä ottaa mallia näistä kahdesta natsivaltiosta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin no tuohan riippuu täysin venäjästä, Ukraina ei tule luovuttamaan eikä antautumaan, sodan jatko riippuu 100% venäjästä.
Ei kukaan luovuta varkaille omaisuuttaan.Moni on luovuttanut omaisuuttaan ja vielä useampi luovuttaa jatkossa. Jos Ukraina ei
suostu rauhaan , on se kohta entinen valtio. - AnonyymiUUSI
Sivari kannattaa rauhaa ja samalla liittymistä sotajärjestöön. Ristiriitaista.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli liitoutunut rikollisvaltio Natsi-Saksan kanssa aikoinaan. Suur-Suomea tehtiin ,
mutta huonosti kävi. Aatteletko , että Venäjä ottaa mallia näistä kahdesta natsivaltiosta?Venäjä on nyt ottanut kovasti mallia natsi-Saksasta.
Anonyymi kirjoitti:
Moni on luovuttanut omaisuuttaan ja vielä useampi luovuttaa jatkossa. Jos Ukraina ei
suostu rauhaan , on se kohta entinen valtio.Ei Venäjä enää pysty koko Ukrainaa valtaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sivari kannattaa rauhaa ja samalla liittymistä sotajärjestöön. Ristiriitaista.
NATO on rauhan takaaja. NATO-maissa on rauha, vaikka ne olisivat fasistisen ja imperialistisen terroristi -ja rikollisvaltio Venäjän naapurimaita.
- AnonyymiUUSI
Molokki on ollut Venäläisiä tappamassa alusta alkaen, niin totta kai hänen pitää päästä sinne etulinjaan oli armeija käyty tai ei. Kaikki muutkin sotahullut sinne vaan , kyl se siitä homma rauhoittuu.
Anonyymi kirjoitti:
Molokki on ollut Venäläisiä tappamassa alusta alkaen, niin totta kai hänen pitää päästä sinne etulinjaan oli armeija käyty tai ei. Kaikki muutkin sotahullut sinne vaan , kyl se siitä homma rauhoittuu.
Mitä sinä höpötät, tiltu?
- AnonyymiUUSI
Kestävä ja oikeudenmukainen rauha on mahdollinen vain siten, että Venäjä vetäytyy pois Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse. Ja sitä minä kanatan.
Olet sinä molo harvinaisen pöhkö äijä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä molo harvinaisen pöhkö äijä.
En sentään niin pöhkö, että minut olisi saatu tukemaan natsi-Saksan kaltaista fasistista ja imperialistista diktatuuria sen rikollisessa hyökkäyssodassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole. Hän omien sanojensa mukaan haluaa rauhaa, mutta Venäjälle EI tuumaakaan maata. Koska Venäjä ei tule tähän suostumaan, käytännössä haluaa sodan jakavan ja ikuisesti.
Onneksi Häkkäsellä on suunnitelmat nostaa reserviläisten ikä ylöspäin ja halukkaiden koalitiossa ollaan. Pääsee tämäkin rauhaa haluava armeijan harmaisiin. Toivottavasti pää ja kunto kestää. muuten, jos et pääse vattalles nopeasti, saattaa drone nähdä sinut ja viedä jalat ja kädet. Pään seotessa, käy samalla tavalla. Onnea sotapolulle. Ehkäpä jonain päivänä luemme reitistäsi sotapolku sivustolta. Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole. Hän omien sanojensa mukaan haluaa rauhaa, mutta Venäjälle EI tuumaakaan maata. Koska Venäjä ei tule tähän suostumaan, käytännössä haluaa sodan jakavan ja ikuisesti.
Onneksi Häkkäsellä on suunnitelmat nostaa reserviläisten ikä ylöspäin ja halukkaiden koalitiossa ollaan. Pääsee tämäkin rauhaa haluava armeijan harmaisiin. Toivottavasti pää ja kunto kestää. muuten, jos et pääse vattalles nopeasti, saattaa drone nähdä sinut ja viedä jalat ja kädet. Pään seotessa, käy samalla tavalla. Onnea sotapolulle. Ehkäpä jonain päivänä luemme reitistäsi sotapolku sivustolta."Eikä ole. Hän omien sanojensa mukaan haluaa rauhaa, mutta Venäjälle EI tuumaakaan maata. Koska Venäjä ei tule tähän suostumaan, käytännössä haluaa sodan jakavan ja ikuisesti."
Venäjähän se siis haluaa sodan jatkuvan. Venäjä itse on solminut lukuisia kansainvälisiä ja Ukrainan kanssa kahdenvälisiä sopimuksia, joissa se on lupautunut kunnioittamaan kansainvälisesti sovittuja rajoja.- AnonyymiUUSI
"Eikä ole. Hän omien sanojensa mukaan haluaa rauhaa, mutta Venäjälle EI tuumaakaan maata. Koska Venäjä ei tule tähän suostumaan, käytännössä haluaa sodan jakavan ja ikuisesti."
Venäjähän se siis haluaa sodan jatkuvan. Venäjä itse on solminut lukuisia kansainvälisiä ja Ukrainan kanssa kahdenvälisiä sopimuksia, joissa se on lupautunut kunnioittamaan kansainvälisesti sovittuja rajoja.Ja tämän tavoitteen toteuttaminen lienee vaativan diplomatiaa vai sodankäyntiä? Niinpä. Tässä sinulle kypärämalli, kun lähdet sinne armeijan harmaisiin: https://aboutww2militaria.com/fi/m-2116-ensimmaeinen-ruotsalainen-teraeskypaeraetyyppi.html
Sotaonnea ja laita viestiä kuinka sotaretkelläsi on käynyt. Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän tavoitteen toteuttaminen lienee vaativan diplomatiaa vai sodankäyntiä? Niinpä. Tässä sinulle kypärämalli, kun lähdet sinne armeijan harmaisiin: https://aboutww2militaria.com/fi/m-2116-ensimmaeinen-ruotsalainen-teraeskypaeraetyyppi.html
Sotaonnea ja laita viestiä kuinka sotaretkelläsi on käynyt.Tarvitaan vielä muutama tmänpäiväisen iskunltainen onnistuminen, niin Venäjälläkin herätään siihen, että kannattaa pysyä omien rajojensa sisällä eikä yrittää varastaa naapurimailta alueita.
- Anonyymi
Miinanpolkijoita aina tarvitaan.
- Anonyymi
Kansalaismielipide:
Stubbin pitäisi värväytyä Ukrainaan eturintamalle palkkasotilaaksi ukro univormussa. Ja tottakai pitkin hampain. Syöksyhampaat pelottavat vihollista.
Ja saattais Alexiltakin suurin sotainto kadota?- AnonyymiUUSI
Profiili muistuttaa paremminkin kojootilta.
- AnonyymiUUSI
Minä en ainakaan sodi tämän maan takia
- AnonyymiUUSI
Nostetaan ikäraja suoraan 100 vuotiaisiin saakka, niin ei tarvitse keskustella Eutanasiastakaan enää. :D Kyllä naapuri hoitaa senkin.
- AnonyymiUUSI
Jos venäläiset alkavat tulla tänne rajan yli, on kaikilla täysi vapaus päästää heitä hengiltä.
- AnonyymiUUSI
Niin mutta samoin myös venäläisillä on sama oikeus tehdä se meille, jos me hyökkäisimme sinne
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013