ikään, sukupuoleen, yhteiskuntaasemaan ja rotuun sidottu seksuaalisuuden kokeminen
merkataan seksin saamisen ajankohdat päiväkirjasta
sen jälkeen sijoitetaan ihmisen elinkaareen ajankohtia
sen jälkeen lasketaan kehitys siinä
osaatteko laskea tilastollisesti kuinka paljon henkilökohtainen seksittömyys jatkuu?
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
piirretään käyrä koordinaattien välille ja saadaan nykyhetkeä seuraava seksin saamisen ajankohta
lukee päiväkirjasta paikan missä seksiä on saanut
voi liittää paikkoja ja saada tarkempia paikan ja ajan kohtia seksin saamisessa
voi ottaa mukaan pukukoodi, mihin vaatteisiin oli pukeutunut kun sai seksiä ja sulkea pois siten virhemarginaali- Anonyymi
miten paljon alkoholilla ja päihteillä ollut osuutta seksin saamisessa
ja muilla tärkeillä vaikuttavilla tekijöillä
jolloin voi valmistautua paremmin sen oikean hetken tavoittelemi-seksi
- Anonyymi
Minun elämässäni merkittäviä asioita on olleet ihan muut tapahtumat. En ole kiinnostunut ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810