Nyt Orpon hallituksen velanottoa haukutaan ja irvaillaan päät punaisena. Miten te vihervassarit reagoisitte, jos Sdp voittaisi vaalit ja ottaisi yhtä paljon velkaa? Onko silloin velanotto ihan ok? Munat ja perseet huurussa ylistätte, kuinka parasta työtä hallitus tekee?
2027- eteenpäin Sdp-johtoinen hallitus ottaa yhtä paljon velkaa kuin Orpon hallitus?
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni osa minusta oikein toivoo, että Sdp voittaisi vaalit ja todistaisi kansalle, ettei demareista ole talouspolitiikan ja hyvinvoinnin ymmärtäjiksi.
- Anonyymi
Ehkäpä vihervasurit selittäisivät hallituksensa velanottoa niin kuin persut selittävät nykyisen hallituksen velanottoa:
Edellisen hallituksen vika! - Anonyymi
Tämä varoitus tuli Marinin hallituskaudella syksyllä 2022. Ei reagoitu mitenkään, kun vaalit oli ovella.
- IMF:ltä tuli karu varoitus: ”Pahin on edessäpäin”– Suomen kasvu jäähtyy hurjasti - Anonyymi
OrpoPurra tekee historialliset yli 9 mrd euron sopeutukset ja ottaa sen päälle Suomen historian eniten velkaa vaikkei ole viime hallituskauden kriisejä: pandemiaa ja energiakriisejä. Kuinka helkkarin paljon velkaa suurituloisten veronalennuksiin oltaisiinkaan otettu ilman jättimäisiä sopeutuksia? 3 kertaa enemmän kuin edellinen hallitus.
- Anonyymi
Työllisyyden paskominen tulee kalliiksi. Jo 80 000 työllistä pudotettu 2 vuodessa. Maksaa maltaita.
- Anonyymi
Ottapa se persua lujille, kun lupasitte kääntää velkalaivan, mutta kävikin niin, että upotitte sen.
- Anonyymi
PS on käytännössä ainoa puolue joka ennen edellisiä eduskuntavaaleja lupasi lopettaa Suomen velkaantumisen. Vituiksi meni sekin lupaus.
- Anonyymi
Marin valehteli kansalle, että velasta ei kannata huolestua, vaikka taantuman tulo oli jo tiedossa syksyllä 2022. Marin vain toisteli, että nousukausi jatkuu koko vuosikymmenen ja verotulojen kasvu hoitaa velat, uudet ja osin vanhatkin. Mokomakin valehteleva jauhopää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013