Täkkifetissi

Anonyymi-ap

Kiihottaa kaikki pehmeät liukkaat peitot ja pielukset. Niillä itseäni hinkkaaminen ja hyväily. Fantasioin siitä että saisin suullani palvella ihanalla sängyllä piehtaoivia ihmisiä. He voisivat pervoilla ja sotkea sängyn itsensä ja minut. Olen 50 v mies.

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä jo nuorena poikana tyttöystävän luona ollessa hänen sängyn päällä ollut kiiltävä ja liukaspintainen peitto kiihoitti minua, varsinkin kun suudeltiin toisiamme sen päällä.

• Anonyymi

Jännästi jotkut asiat vaa kiihottaa, vaikka oikeasti ajateltuna niillä ei pitäis olla mitään väliä.

• Itsellä sama fetissi. Kiiltävän liukaspintaisen ns. "silkkitäkin" naiminen takaa kyllä kunnon orgasmin, niitä onkin tullut hankittua itselleni seksileluiksi hyvä pino. Myös tavallinen peitto toimii yhtä hyvin, jos se on laitettu kiiltävän ja liukkaan satiinipussilakanan sisään. Nytkin sängyssä pedattuna satiininen alulakana, peitto satiinisella pussilakanalla ja tyynyissä tottakai satiinityynyliinat myös päiväpeitto on liukasta satiinia. Tuossa sängyssä on kyllä kiva puuhastella silkkitäkin kanssa. Myös pehmoisten liukaspintaisten makuupussien naiminen tuottaa takuuvarman tyydytyksen. Myös edellä mainittujen juttujen sotkeminen ja tuhoaminen kiihottaa.

• Anonyymi

Uuh, olis ihan unelma päästä katsoo sun puuhia, ihan mielettömän kiihottavaa. Just tollanen kiihottaa katsella sun tapaista nautiskelijaa. Jos vielä vois jotenkin osallistua sun nautintoon.

• Anonyymi

Ois kiimasta saada olla mukana kun rietastelet täkeillä ...tyydytät itseäsi, sotket niitä. Haluaisin lisätä sun nautintoa jos vain pystyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe