Kiihottaa kaikki pehmeät liukkaat peitot ja pielukset. Niillä itseäni hinkkaaminen ja hyväily. Fantasioin siitä että saisin suullani palvella ihanalla sängyllä piehtaoivia ihmisiä. He voisivat pervoilla ja sotkea sängyn itsensä ja minut. Olen 50 v mies.
Täkkifetissi
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä jo nuorena poikana tyttöystävän luona ollessa hänen sängyn päällä ollut kiiltävä ja liukaspintainen peitto kiihoitti minua, varsinkin kun suudeltiin toisiamme sen päällä.
- Anonyymi
Jännästi jotkut asiat vaa kiihottaa, vaikka oikeasti ajateltuna niillä ei pitäis olla mitään väliä.
Itsellä sama fetissi. Kiiltävän liukaspintaisen ns. "silkkitäkin" naiminen takaa kyllä kunnon orgasmin, niitä onkin tullut hankittua itselleni seksileluiksi hyvä pino. Myös tavallinen peitto toimii yhtä hyvin, jos se on laitettu kiiltävän ja liukkaan satiinipussilakanan sisään. Nytkin sängyssä pedattuna satiininen alulakana, peitto satiinisella pussilakanalla ja tyynyissä tottakai satiinityynyliinat myös päiväpeitto on liukasta satiinia. Tuossa sängyssä on kyllä kiva puuhastella silkkitäkin kanssa. Myös pehmoisten liukaspintaisten makuupussien naiminen tuottaa takuuvarman tyydytyksen. Myös edellä mainittujen juttujen sotkeminen ja tuhoaminen kiihottaa.
- Anonyymi
Uuh, olis ihan unelma päästä katsoo sun puuhia, ihan mielettömän kiihottavaa. Just tollanen kiihottaa katsella sun tapaista nautiskelijaa. Jos vielä vois jotenkin osallistua sun nautintoon.
- Anonyymi
Ois kiimasta saada olla mukana kun rietastelet täkeillä ...tyydytät itseäsi, sotket niitä. Haluaisin lisätä sun nautintoa jos vain pystyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653