I'm sorry. Under different circumstances, things would have been really different.
A-woman....
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
What do you mean?
- Anonyymi
Under different circumstances, things would have gone differently between us.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Under different circumstances, things would have gone differently between us.
Kirpasko se mun viesti kovastikin, kun poistui heti 😅 jossa kerroin, että hanki apua tuohon pakkomielteeseesi. Keskittyisit vaimoosi ja perheeseesi. Sääliksi käy vaimosi, kun löi kätensä tuollaiseen p*skaan. Ja apua kannattaa hankkia, että pääset eroon tästä haikeasta ja katkerasta palstalla roikkumisesta, joka on kestänyt jo vuosikausia ja tulee jatkumaan hamaan tappiin asti. Joskus sinun täytyy ymmärtää, että kelvannut, etkä ollut tarpeeksi hyvä hänelle...ja kun hän näkee, miten kihtelet vaimoasi, voi olla vain ja ainoastaan onnellinen, että "väisti luodin"
T. A-nainen
- Anonyymi
Just stay away. Psycho.
- Anonyymi
Painuhan vittuun. Sinä olisit kuitenkin ollut vain samaa paskaa eri paketissa.
- Anonyymi
Knock knock
- Anonyymi
Who's there?
- Anonyymi
What do you feel sorry for, exactly, and for whom?
- Anonyymi
Don't be. You did your best. I am so proud of you.
Kuin hänelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315