Näinkö leveän hymyn vai kuvittelinkohan vain? Näitkö intohimoisen punaista? Tunnet minut mutta emme koskaan tervehdi.
Myöhemmin toisaalla tänään en uskaltanut katsoa sinua juurikaan mutta salaa toivoin että olisit istunut viereeni siihen punaiselle sametille. Olisin hellästi halunnut koskettaa kättäsi kun Erik Satie Gymnopédie No. 1 soi pehmeästi taustalla. Siinä on sitä samaa tunnetta jonka välillämme tunnen. Jokainen soluni kutsuu sinua. En voi näyttää sitä sinulle sillä en tiedä tilannettasi ja että olisiko se kaikki kuitenkin ei toivottua. En halua aiheuttaa sinulle epämukavaa oloa enkä tilanteita. Vain sinä voit lähestyä. Tiedätkän että se on toivottua. Pitkät katseet ja hymyt, Niitä toivoisin lisää…ehkä vielä jonain päivänä sanot jälleen moi. Ehkä kesällä näemme sinun lähimmällä uimarannalla. Ehkä vielä toistekin kuuntelemme Gymnopédie mutta niin että istut vierelläni ja pidän sinua hellästi kädestä ja lasken pääni olkapäällesi…mutta vain jos niin toivot ja vain jos elämä siihen mahdollisuuden vielä suo.
Kirjoitan sinulle vain kaunista.
Mies, katsoit minua liikennevaloissa tänään pitkään
Anonyymi-ap
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäköhän sääntöjen vastaista tähän on vastattu kun on poistettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249