Oliko sen arvoista?
Oletko menettänyt paljon kaivattusi takia
41
538
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vain saanut.
- Anonyymi
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Monella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Hän on aina tsempannut mua, etten ihan masentuisi, vaik on sitäkin ollut. Hän auttaa aina henkisesti❤️
- Anonyymi
En ole menettänyt mitään hänen takiaan.
- Anonyymi
Terveyden.
- Anonyymi
Olen saanut häneltä ja hänen myötään paljon.
- Anonyymi
En ole menettänyt mitään, paitsi ajoittain yöunet ja hermot ja sellasta. Olisihan tätä aikaa voinut käyttää muuhunkin, kun haaveiluun hänestä ja palstailuun 🤣.
- Anonyymi
Sama 🤭
- Anonyymi
Sama täälläkin...
- Anonyymi
En mitään, saanut vain…
- Anonyymi
Olen saamapuolella tässä asiassa
- Anonyymi
En ole menettänyt mitään. Enemmän saanut.
- Anonyymi
Monta hyvää vuotta meni hukkaan etsiä sopiva kumppani ja perustaa perhe.
- Anonyymi
Oon ..ihan liikaa asiaoyta ja ei ollut ...
Ihan turhaa oli kaikki 😭 - Anonyymi
En ole menettänyt mitään, saanut vain.
- Anonyymi
Ihan itseäni takia nää, sekä ajan ja lankojen hukkaamiset että uudet ajatukset ja suunnat. Kaivattu vaan söpö tekosyy ja mahdollistaja.
- Anonyymi
Vain mielenterveyteni, mutta se oli mitä sattuu jo ennestää. Hyvä, että lähti loputkin. 👍🏼
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Keskittymiskykyni rippeet olen menettänyt ja koko ajatuskapasiteettini on hän vallannut!Ei pysty ajatteleen mitään muuta kuin sitä miestä.Olis ihana kun osaisi hetken edes ajatella muuta tai olla vaan ajattelematta.Ja kaiken lisäksi kauhea himotus päällä koko ajan, ei auta mikään.
- Anonyymi
Aivan samat sanat paitsi minä ajattelen naista 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samat sanat paitsi minä ajattelen naista 🤣
Tsemppiä toivotan sulle mies!Josko tää joskus helpottas.Ei tää pikkuhumala tällä hetkellä ainakaan auta ja kun toinen on sen hemmeti n otteen saanut, niin ei ehkä helpolla pääse irti,mut pysytään kovana tai ehkä ei tää sanonta ollu hyvä sulle,heh😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä toivotan sulle mies!Josko tää joskus helpottas.Ei tää pikkuhumala tällä hetkellä ainakaan auta ja kun toinen on sen hemmeti n otteen saanut, niin ei ehkä helpolla pääse irti,mut pysytään kovana tai ehkä ei tää sanonta ollu hyvä sulle,heh😅
Mutta tää itselles naisena esiintyminen lievittää vtutusta? En oikeen usko hombre
- Anonyymi
saa nähdä, rohkaistumme ja olemme lähekkäin koko loppu elämän tai ...
https://www.youtube.com/watch?v=S5OsKOMf7mA - Anonyymi
Elämänhalun menetin. Olin juuri saanut elämäni jonkinlaiseen järjestykseen. Mutta en syytä häntä siitä, tai omista tunteistani. Sekosin. Huusin duunikaverille ja haukuin. Ei kyllä kaduttanut se, mulkkumainen oli käytökseltään. Vaihdoin duunipaikkaa. Mutta en saanut häntä elämääni. Tai vaan välillä. Aloin vihaamaan itseäni, kun hän pyöritteli minua. Silloin alkoi kaikki menemään päin vittua. Jouduin hoitoonkin elämäni ensimmäistä kertaa. Ja toisenkin kerran jouduin. Se rakastuminen voi olla toisille liika suuri tunne.
- Anonyymi
Ja mä luulen, että tässä oli joku opetus mukana. Kun olen kohdellut joskus ihmisiä rumasti. Vedin itseni aina kaiken yläpuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä luulen, että tässä oli joku opetus mukana. Kun olen kohdellut joskus ihmisiä rumasti. Vedin itseni aina kaiken yläpuolelle.
Kyllä näissä usein on.. Niitä on siinä hetkessä mahdoton ymmärtää.
T. Nainen, kokenut kyllä ison opetuksen
- Anonyymi
Minulla ei ole kaivattua enkö ole menettänyt kuin vuosia, ja en omasta valinnasta, ei niille psykopaateille voi mitään jotka joka asiaan on hyökännyt, toivottavasti saavat vielä rangaistuksensa ja paljon pahaa ja huonoa mitä tekivät ja on heille esteenä omiin mahtaviin asioihin, tietävät mitä hakkasivat ja tuhosivat. Ja kun saavat lapsia tai nykyistenkin kanssa toivon heille paljon pahaa, niin kuin joka asiaan. ja heidän lapsilleen myös jos heitä varten hakanneet ja järjestäneet...
- Anonyymi
En ole menettänyt, mutta olen saanut jotain.
- Anonyymi
jotkut värit voiat olla myekyllisiäkin vaikka hauskoja, kuin joku koboltti tai kromin orasssikin...
- Anonyymi
kaikki meni plus että elämänilo.
- Anonyymi
Hän on sen tyyppinen ihminen, että huomioi ensin toista sitten vasta itseään, joten olen saanut paljon. En ole menettänyt mitään, mitä voisin menettää hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tosi kauniisti sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kauniisti sanottu.
Kiitos, se on totuus hänestä.
- Anonyymi
Ainakin alkuun moni juu kun on tää ns promovideo vaihe päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin alkuun moni juu kun on tää ns promovideo vaihe päällä
Kaikki ihmiset eivät vastaa nihilististä käsitystäsi ihmisistä.
Sivusta
- Anonyymi
Rosvo vei prkl kaiken.
- Anonyymi
Mitä menetettävää minulla olisi? Olen arka ja kurja ja tosi haastava. Olisin varmaan vaikea aviomieskin.
- Anonyymi
Välität minusta, ja annat minulle kyllä jotain.
- Anonyymi
En ole menettänyt ja meni vähän väärään paikkaan edellinen🥹
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149