Oletko menettänyt paljon kaivattusi takia

Anonyymi-ap

Oliko sen arvoista?

41

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen vain saanut.

• Anonyymi

Millä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla?

Monella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla?

Hän on aina tsempannut mua, etten ihan masentuisi, vaik on sitäkin ollut. Hän auttaa aina henkisesti❤️

• Anonyymi

En ole menettänyt mitään hänen takiaan.

• Anonyymi

Terveyden.

• Anonyymi

Olen saanut häneltä ja hänen myötään paljon.

• Anonyymi

En ole menettänyt mitään, paitsi ajoittain yöunet ja hermot ja sellasta. Olisihan tätä aikaa voinut käyttää muuhunkin, kun haaveiluun hänestä ja palstailuun 🤣.

• Anonyymi

Sama 🤭

• Anonyymi

Sama täälläkin...

• Anonyymi

En mitään, saanut vain…

• Anonyymi

Olen saamapuolella tässä asiassa

• Anonyymi

En ole menettänyt mitään. Enemmän saanut.

• Anonyymi

Monta hyvää vuotta meni hukkaan etsiä sopiva kumppani ja perustaa perhe.

• Anonyymi

Oon ..ihan liikaa asiaoyta ja ei ollut ...
      Ihan turhaa oli kaikki 😭

• Anonyymi

En ole menettänyt mitään, saanut vain.

• Anonyymi

Ihan itseäni takia nää, sekä ajan ja lankojen hukkaamiset että uudet ajatukset ja suunnat. Kaivattu vaan söpö tekosyy ja mahdollistaja.

• Anonyymi

Vain mielenterveyteni, mutta se oli mitä sattuu jo ennestää. Hyvä, että lähti loputkin. 👍🏼

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Keskittymiskykyni rippeet olen menettänyt ja koko ajatuskapasiteettini on hän vallannut!Ei pysty ajatteleen mitään muuta kuin sitä miestä.Olis ihana kun osaisi hetken edes ajatella muuta tai olla vaan ajattelematta.Ja kaiken lisäksi kauhea himotus päällä koko ajan, ei auta mikään.

• Anonyymi

Aivan samat sanat paitsi minä ajattelen naista 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samat sanat paitsi minä ajattelen naista 🤣

Tsemppiä toivotan sulle mies!Josko tää joskus helpottas.Ei tää pikkuhumala tällä hetkellä ainakaan auta ja kun toinen on sen hemmeti n otteen saanut, niin ei ehkä helpolla pääse irti,mut pysytään kovana tai ehkä ei tää sanonta ollu hyvä sulle,heh😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä toivotan sulle mies!Josko tää joskus helpottas.Ei tää pikkuhumala tällä hetkellä ainakaan auta ja kun toinen on sen hemmeti n otteen saanut, niin ei ehkä helpolla pääse irti,mut pysytään kovana tai ehkä ei tää sanonta ollu hyvä sulle,heh😅

Mutta tää itselles naisena esiintyminen lievittää vtutusta? En oikeen usko hombre

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämänhalun menetin. Olin juuri saanut elämäni jonkinlaiseen järjestykseen. Mutta en syytä häntä siitä, tai omista tunteistani. Sekosin. Huusin duunikaverille ja haukuin. Ei kyllä kaduttanut se, mulkkumainen oli käytökseltään. Vaihdoin duunipaikkaa. Mutta en saanut häntä elämääni. Tai vaan välillä. Aloin vihaamaan itseäni, kun hän pyöritteli minua. Silloin alkoi kaikki menemään päin vittua. Jouduin hoitoonkin elämäni ensimmäistä kertaa. Ja toisenkin kerran jouduin. Se rakastuminen voi olla toisille liika suuri tunne.

• Anonyymi

Ja mä luulen, että tässä oli joku opetus mukana. Kun olen kohdellut joskus ihmisiä rumasti. Vedin itseni aina kaiken yläpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä luulen, että tässä oli joku opetus mukana. Kun olen kohdellut joskus ihmisiä rumasti. Vedin itseni aina kaiken yläpuolelle.

Kyllä näissä usein on.. Niitä on siinä hetkessä mahdoton ymmärtää.

T. Nainen, kokenut kyllä ison opetuksen

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua enkö ole menettänyt kuin vuosia, ja en omasta valinnasta, ei niille psykopaateille voi mitään jotka joka asiaan on hyökännyt, toivottavasti saavat vielä rangaistuksensa ja paljon pahaa ja huonoa mitä tekivät ja on heille esteenä omiin mahtaviin asioihin, tietävät mitä hakkasivat ja tuhosivat. Ja kun saavat lapsia tai nykyistenkin kanssa toivon heille paljon pahaa, niin kuin joka asiaan. ja heidän lapsilleen myös jos heitä varten hakanneet ja järjestäneet...

• Anonyymi

En ole menettänyt, mutta olen saanut jotain.

• Anonyymi

jotkut värit voiat olla myekyllisiäkin vaikka hauskoja, kuin joku koboltti tai kromin orasssikin...

• Anonyymi

kaikki meni plus että elämänilo.

• Anonyymi

Hän on sen tyyppinen ihminen, että huomioi ensin toista sitten vasta itseään, joten olen saanut paljon. En ole menettänyt mitään, mitä voisin menettää hänen kanssaan.

• Anonyymi

Tosi kauniisti sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kauniisti sanottu.

Kiitos, se on totuus hänestä.

• Anonyymi

Ainakin alkuun moni juu kun on tää ns promovideo vaihe päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin alkuun moni juu kun on tää ns promovideo vaihe päällä

Kaikki ihmiset eivät vastaa nihilististä käsitystäsi ihmisistä.

Sivusta

• Anonyymi

Rosvo vei prkl kaiken.

• Anonyymi

Mitä menetettävää minulla olisi? Olen arka ja kurja ja tosi haastava. Olisin varmaan vaikea aviomieskin.

• Anonyymi

Välität minusta, ja annat minulle kyllä jotain.

• Anonyymi

En ole menettänyt ja meni vähän väärään paikkaan edellinen🥹

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe