Enon puut halottua saada 50 kpl huomenna + bonus puita 50 kpl yhteensä 6vrk 600 kpl 20- 38 cm halkaisijaltaan pituus 36 cm .Eno kitisee menee kesä,heinä,elokuu ja 100 kpl olen saanut vain halottua .Minä 6 vrk 600 kpl jos muista filmaan kameralla ylös kun halon puita kuin ompelukoneen painonjalka ,siihen asti kun niskaan rupeaa pistämään se on tauko paikalle 2-5 min sitten homma jatkuu jos hyvää matskua tulee yuo tube laittaa jussihullun puusavotta .Mustelmia tulee hyvin herkästi ja koko ajan yskin verta ,lääkäriin jos menee sinua ei kannata pelastaa saunan taakse joudat sinua ei kannata pelastaa sinulla ei tee mitään , eno tekee talven puut halon sille jos toisenkin talven. Kallioon oman nimen raaputtelu on hidasta puuhaa 50 vuotta sitten raaputetut nimet melkein kuluneet pois yuotubessa pysyisi 100 vuotta ainakin .Jos asfalttiin rantua jättää ei sitä ensi kesä enää näy kuluu pois
Loppu lähestyy en ehkä elä 57 vuotiaaksi asti edes olen polttanut itseni loppuun
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810