Jolloin moni vanhus menehtyy kuumuuteen ja bakteereihin.
Hoivakodeissa säästetään sähköä ilmastoinnin sammuttamisella?
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kävin katsomassa vanhaa isääni viimeksi kolme kuukautta sitten (en pääse useammin koska asun sentään kolmen kilometrin päässä), ei ilmastointi pelannut hoivakodissa ollenkaan, paitsi hoitajien toimistossa jossa oli mukavan viileää. Ja siellähän ne hoitajat istuivat kahvia juomassa vaikka vanhukset kärsivät helteestä.
- Anonyymi
Monissa yksiköissä yritetään saada jonoihin liikettä aikaansaamalla vaihtuvuutta asukkaissa vaikkapa helteen avulla.
- Anonyymi
Olen sen ihan itse nähnyt. Talvella kuoli äitini asumassa hoivakodissa ainakin 5 vanhusta helteeseen. Ja hoitajat ei muuta kuin hörppivät kahvia toimistossa. Milloin tähän asiaan saadaan muutos ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen ihan itse nähnyt. Talvella kuoli äitini asumassa hoivakodissa ainakin 5 vanhusta helteeseen. Ja hoitajat ei muuta kuin hörppivät kahvia toimistossa. Milloin tähän asiaan saadaan muutos ?
lopeta jo nuo typerät kommentit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo nuo typerät kommentit
Hoitajat antoivat minulle typeriä vastauksia kun kysyin heiltä miksi he eivät seiso kaiken aikaa isäni vieressä ja odota häneltä käskyjä. Ihan itse sen näin mutta hoitajat vaan istuivat toimistossa juomassa kahvia.
- Anonyymi
Mitä jos viettäisitte aikaa niiden omaistenne kanssa ettekä tirkistelisi avaimenrei'istä toimistoihin?
- Anonyymi
Ahaa....kahvia hörppivä ja työtä välttelevä hoitsu löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740