Jolloin moni vanhus menehtyy kuumuuteen ja bakteereihin.
Hoivakodeissa säästetään sähköä ilmastoinnin sammuttamisella?
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kävin katsomassa vanhaa isääni viimeksi kolme kuukautta sitten (en pääse useammin koska asun sentään kolmen kilometrin päässä), ei ilmastointi pelannut hoivakodissa ollenkaan, paitsi hoitajien toimistossa jossa oli mukavan viileää. Ja siellähän ne hoitajat istuivat kahvia juomassa vaikka vanhukset kärsivät helteestä.
- Anonyymi
Monissa yksiköissä yritetään saada jonoihin liikettä aikaansaamalla vaihtuvuutta asukkaissa vaikkapa helteen avulla.
- Anonyymi
Olen sen ihan itse nähnyt. Talvella kuoli äitini asumassa hoivakodissa ainakin 5 vanhusta helteeseen. Ja hoitajat ei muuta kuin hörppivät kahvia toimistossa. Milloin tähän asiaan saadaan muutos ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen ihan itse nähnyt. Talvella kuoli äitini asumassa hoivakodissa ainakin 5 vanhusta helteeseen. Ja hoitajat ei muuta kuin hörppivät kahvia toimistossa. Milloin tähän asiaan saadaan muutos ?
lopeta jo nuo typerät kommentit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo nuo typerät kommentit
Hoitajat antoivat minulle typeriä vastauksia kun kysyin heiltä miksi he eivät seiso kaiken aikaa isäni vieressä ja odota häneltä käskyjä. Ihan itse sen näin mutta hoitajat vaan istuivat toimistossa juomassa kahvia.
- Anonyymi
Mitä jos viettäisitte aikaa niiden omaistenne kanssa ettekä tirkistelisi avaimenrei'istä toimistoihin?
- Anonyymi
Ahaa....kahvia hörppivä ja työtä välttelevä hoitsu löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393051Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.151396- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942