Bilderberg kokous järjestetään muutaman viikon päästä Tukholmassa.
Siellä kokoontuu jälleen salainen Bilderbergin ohjauskomitea.
Tämän vuoden ohjauskomitean luennot käsittelevät kesälle 2025 Eurooppaan suunniteltuja sähkökatkoksia, jotka tulevat olemaan laajempia kuin Espanja, Porugali ja Andorrassa jo nähnyt.
Näiden tulevien sähkökatkosten toivotaan saavan aikaiseksi "ilmasto lockdownit", jotta ihmiset saadaan jälleen peloteltua koteihinsa, kuten koronakriisin aikana, jonka kriisin myös loivat nämä samat jesuiitat.
Bilderbergissä myös tullaan keskustelemaan siitä, että miten näiden kyberpandemia sähkökatkosten kyberiskujen seurauksena syntyisi Euroopan laajuinen kriisi, jonka lopputuloksena lokakuun loppuun mennessä 2025 EU:n keskuspankki tarjoaa ratkaisuksi digieuroa.
Bilderberg ohjauskomitean salainen kokouslista 2025
Anonyymi-ap
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas taas niin salaista että sullekin joku kertoi.
- Anonyymi
Psyykkiset turvatoimet taas pettäneet 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyykkiset turvatoimet taas pettäneet 🙄
Menty läpi skannaajien niin että paukkuu.
- AnonyymiUUSI
Trumpistit tulevat läjäyttämään sellaiset ehdot diilin tekemiselle jota ei ole nähty edes Neuvostoliitossakaan.
- AnonyymiUUSI
kaikki taas salataan kaikesta huolimatta,
- AnonyymiUUSI
Kaikki on Salaista mutta tällä palstalla silti tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013