Hallituksen suosio romahtanut
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011269591.html
Ihmiset tyytymättömiä
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
Se on se EK.
- Anonyymi
Suuripalkkaiset ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Orpon hallitukseen oltiin eniten tyytyväisiä suurituloisten keskuudessa. Selkeä enemmistö pienituloisista taas ei ole ollut tyytyväinen nykyiseen hallitukseen.
- Anonyymi
Tietenkin tyytymättömyys kasvaa kun ilmaisen rahan jakaminen loppuu, riippumatta hallituksesta näin käy aina.
- Anonyymi
Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, se ei meille käy, sanoi Riikka empaattisesti.
Khihihihihihihihihihiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, se ei meille käy, sanoi Riikka empaattisesti.
Khihihihihihihihihihiii"seuraava hallitus, mistä ikinä se koostuukaan, joutuu tekemään vaikeaa päätöksiä. Uskoisin jopa, että [Juha] Sipilän kauden kikyt jäävät kalpenemaan näiden rinnalla."
Purra 14.09.2021
- Anonyymi
Riikka-Petteri ei elä velaksi. Riikka-Petteri työllistää satatuhatta uutta työllistä hokkuspokkustempuilla, joita kutsuu sopeuttamistoimiksi.
- Anonyymi
Ei mikään ihme, että kansalaiset tyytymättömiä hallitukseen. Kaikki mikä on voinut mennä pieleen, on mennyt. Työttömyys lisääntynyt, konkurssit lisääntyneet, köyhyys lisääntyy, joten kotimainen kysyntä kääntynyt laskuun, josta tietenkin johtui, että työttömyys kasva….. !
Mites sen velkaantumisen taittuminen kävi….? Velkaennötyksen tämä hallitus teki!
Orpopurra on surkein hallitus ikinä!
Kansalaisia suututtaa myös hallituksen ylimielinen asenne tavallista kansalaista kohtaan: luusereiksi haukutaan! - Anonyymi
Miksi Orpo ei pyydä eroa?
- Anonyymi
niin hesarin mukaan 🤣🤣🤣 sehän ei olekaan mikään denarien äänitorvi 🤔
- Anonyymi
Suomen persu-utisissa onkin varmaan ihan eri jutut?
Turkkilan satuja ja tarinoita?
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8564208
https://yle.fi/a/74-20165020
- Anonyymi
Surkea tekele koko Orpon hallitus. Mutta valistuneet kansalaiset arvasivat jo hallituksen ensi toimista, että pieleen menee.
Orpopurra syylistyi paljolti samoihin virheisiin kuin Sipilän hallitus. Ja vielä pahemmin.
Kauhistuin, kun työttömien lapsien ruokarahaan iskettiin heti hallituskauden alussa.
Työttömyysturvan lapsikorotus poistettiin. Tollohallitus luuli, että sillä työpaikat lisääntyy!
Lisää huonoja päätöksiä on jatkunut. Syvemmällä suossa ollaan!
Toivon, että Orpo tekee miehen työn ja pyytää hallituksen eroa pressalta. - Anonyymi
Sdp pelastaa Suomen ja Joulupukki lentää reellä.
- Anonyymi
Minne katosi persujen kannatus?
Hohhhohhhooooo, joulupukkihuijari Koponen (ps) muuten ajaa Teslalla.
- Anonyymi
Kyllä sai Orpo persuista hienon apupuolueen ek-kokpolitiikkaa tukemaan. Persut möi taas persettä.
- Anonyymi
Persut eivät tarvitse aivoja. Kunhan tekevät aina kuten EK ja kokoomus käskee. Hillotolpat pysyvät hyppysissä ja ministeriauto perseen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät tarvitse aivoja. Kunhan tekevät aina kuten EK ja kokoomus käskee. Hillotolpat pysyvät hyppysissä ja ministeriauto perseen alla.
Ainoa syy miksi PS on hallituspuolue, on se että persuja oli riittävän paljon takaamaan Orpolle enemmistöhallituksen.
PS sai ne ministerisalkut joiden kantaja saa paskaa niskaan, esim. Purra.
Kokoomus piti itsellään siistit sisätyöt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720