Stubbia. Näin on asiat suomalaisella oikeistolla nykyään.
Stubb liehuu ympäri maailmaa tekemässä uraa , itselleen. Kun presidenttiys päättyy, niin sitten siirtyy ulkomaille. Suomi jää ja suomalaisten ongelmat.
Pitäähän sitä oikeistolaista itsetuntoa nostaa jotenkin, kun hallitus on tyrinyt kaiken.
Kun ei ole muuta mitä kehua niin kehuvat
9
58
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellista sakkia ovat nämä oikeistolaiset. Jenkit puhuvat small talkia ja kehuvat ihan vain tavan tavan vuoksi Suomesta sitä sun tätä, nyt Presidenttiä , niin täällä uskotaan kaikki. Luulisi, että olisivat jenkkien tavoista jotain oppineet, mutta eivät ole .
- Anonyymi
Tanskalainenkin sitten oli jenki vai.
- Anonyymi
Stubb on hyvä ” vaaterekki ” . On pitkä ja hoikka . Hymy korvissa. Puhuu paljon ja kielillä.
Se riittää nykyisin tuohon virkaan. - Anonyymi
Stubb on kaikkien kaveri. Eli oikeasti ei kenenkään kaveri. Minä ITSE on ykkönen.
- Anonyymi
Onneksi se Sanna oli kuulkaas niin täysin eri maata. 😂
- Anonyymi
Kyllä häntäkin maimalla arvostettiin.
Sinun kaltaiset junti Persut eivät, sekin varmaan johtui kateudesta.
Purrasta ei kuulu mitään hyvää. - Anonyymi
Katsos pienpuolueen räkänokkakin kirjoittelee.
Miksei 🤔 Purraa huomioida ulkomailla, eipä kotimaassakaan hänestä mitään positiivistä kirjoituksia pystytä tekemään. - Anonyymi
Sanna on pätevä, mutta Rinne teki huonon hallituksen. Kepu ja Vihreet samaan.
Rinteen olisi kannattanut kysellä Persuilta, mistä kaikesta ovat valmiita luopumaan päästäkseen hallitukseen.
Persut luopuivat kaikesta, mitä opposittiossa vaativat, jopa puolue ohjelmaa muuttivat, päästäkseen hallitukseen.
- Anonyymi
Oikeisto en kannalta, mutta on kiva kuulla, että maailmalla annetaan arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859