Eroa Orpo !

Anonyymi-ap

25

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä.

Suomen nykyinen hallitus päätti kaikista suurituloisimmille jättiveronalennuksista, jotka rahoitetaan jatkamalla velkarallia. Tavallisille suomalaisille on tuosta jäämässä vain pieniä muruja.

• Anonyymi

Ek ei ole antanut lupaa. Homma kesken. Kohta ay-liike kielletään. Lakot jo on. Lomat ja 8 tunnin työpäivät saadaan unohtaa. Julkinen terv. huolto kuopataan. Se myydään ulkomaalaisille "terveyden huolto" jäteille. Ja nekin rahat menee veroparatiiseihin.

• Anonyymi

Nyt on yleislakon paikka, joka kestää heti niin kauan että Orpon johtama rosvoklaani ymmärtää erota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on yleislakon paikka, joka kestää heti niin kauan että Orpon johtama rosvoklaani ymmärtää erota.

Se ei auta, koska Suomi on velkaa ympäri korvia ulkomaille !

Suomalaiset kuvittelevat, että kun eduskunnassa säädetään lakien kautta palveluja niin niitä ei tarvitse maksaa ?? Suomen julkiset menot ovat 55% suhteessa BKT:hen
        Luku on kauhea !
        Tuottavuus ei ole riittänyt velkamassan supistamiseen vuosikausiin ?

Tosiasiassa Suomi on velkaantunut jo vuosikymmeniä ulkomaille ja elämme täysin Amerikkalaisten, Hollantilaisten, Sveitsiläisten, Luxemburgilaisten ym sijoitusyhtiöiden varoilla !!

Suomen julkinen velka on nyt tasoa 230 miljardia Euroa !? Summa kasvaa vuosittain !
        Mukava perintö tuleville sukupolville !?

• Anonyymi

Ei se eroa joutuisi kortistoon.

• Anonyymi

Nippanappa 1/3 kannattaa hallitusta eikä se kannatus korkeammalla ole
      koko aikana ollutkaan.

• Anonyymi

Hävettää olla suomalainen kun meillä on tuollainen hallitus päättämässä asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettää olla suomalainen kun meillä on tuollainen hallitus päättämässä asioista.

Hävettää olla Suomalainen kun olemme antaneet eduskunnan tehdä katteettomia menopäätöksiä kymmeniä vuosia !? On ylläpidetty aikuisten lastentarhaa julkisilla varoilla jotka on saatu ulkomailta lainaamalla !?

Nyt kun valtio on perseauki niin on turha nykyistä hallitusta syyttää !

Velkoja maksetaan vuosikymmeniä !?

• Anonyymi

Varastivat vielä eläkerahatkin jaettavaksi rikkaitten verohelpotuksiin !

Ei enää koskaan kokoomus- persuhallitusta !

• Et sitten ymmärrä! Pitää saada lisää pääomaa, siitähän sitä on pulaa, koska valtiokin joutuu lainaamaan ulkomailta kun kotimaasta ei saa. Siinä menee korkoina miljardeja vieraisiin, vaikka omasta maasta lainatun korot kasvataisivat omaa talouttamme. Et oikein ymmärrä näköjään talouden toimintaa!

• Anonyymi

Sipilä varasti minun ja monien muidenkin lomarahat!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et sitten ymmärrä! Pitää saada lisää pääomaa, siitähän sitä on pulaa, koska valtiokin joutuu lainaamaan ulkomailta kun kotimaasta ei saa. Siinä menee korkoina miljardeja vieraisiin, vaikka omasta maasta lainatun korot kasvataisivat omaa talouttamme. Et oikein ymmärrä näköjään talouden toimintaa!

Täältä näkyy varsin tuore talouden tilanne selkeästi kuvattuna.

https://lauspalo.com/2025/06/vahemman-tunnettuja-tilastoja-suomesta/

• Anonyymi

Ketään ei kannata orpoa!.
      Ainot millä pösilö voisi tosta enää selvitä..
      Olis se et urpo kääntäis kaiken toistamiseen päälaelleen.
      Jos orpo nostais vaihteeks rikkaiden, hyvintoimeentulevien ja yritysten verotusta 500% ja vaastapainoks pudottais köyhien ja kaikkien alle 50k vuodes tienaavien verotuksen nolliin.
      Se on ainot millä tosta suosta enää vois nousta.
      Aivokuolleesta ääliöstä ei ole siihen.
      Naamiot on riisuttu jo.
      orpo on ajanut koko pestinsä ajan rikkaiden, yritysten,venäläisten,maahanmuuttajien, juutalaisten ja suomenruotsalaisten etuja.
      Toi eläimiinsekaantuva pedari lähtee ku leppäkeihäs seuraavissa vaaleissa, purra samoten.
      Kokoomukselle ja persuille on seuraavissa vaaleissa odotettavissa jättiJytky housuihin.

• Anonyymi
    • Vain vaalit kertovat todellisuuden! Gallup kyselyt ovat pelkkää tyhmien jymäytystä!

• Anonyymi

Näin on. Näkeehän sen täälläkin. Kun joku hörhö möläyttää jotain jostain, tuhat tolloa komppaa tietämättä asiasta mitään.

• Anonyymi

Sinähän se kokoomuspellenä tiedät kuinka Eero Lehden Taloustutkimus jymäyttää :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se kokoomuspellenä tiedät kuinka Eero Lehden Taloustutkimus jymäyttää :D

En todellakaan tiedä, mutta jos tiedät niin kerro ihmeessä ja tuo julki myös mihin väitteesi perustat!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En todellakaan tiedä, mutta jos tiedät niin kerro ihmeessä ja tuo julki myös mihin väitteesi perustat!

Röh röh minä tiedän ainoastaan sen miltä tuntuu paskoa vaippaan, ja on se niin ihanaa KRUIIIK !

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinä tulet aivan varmasti todella pahasti pettymään Suomen seuraavien eduskuntavaalien äänestystulokseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä tulet aivan varmasti todella pahasti pettymään Suomen seuraavien eduskuntavaalien äänestystulokseen.

Moneen kertaan olen pettynyt kun tyhmyrit ovat voittaneet ja taas mennään takapakkia! Vasemmistolla ei ole ajattelukykyä ja siksi he ovat tehneet päätöksiä joihin meillä ei ole ollut varaa. Niitähän me nytkin olemme Orpon johdolla korjaamassa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Moneen kertaan olen pettynyt kun tyhmyrit ovat voittaneet ja taas mennään takapakkia! Vasemmistolla ei ole ajattelukykyä ja siksi he ovat tehneet päätöksiä joihin meillä ei ole ollut varaa. Niitähän me nytkin olemme Orpon johdolla korjaamassa!

Meinaat, että varakkaiden veroale lainarahalla on kirjaamista?

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaat, että varakkaiden veroale lainarahalla on kirjaamista?

Ei siihen lainarahaa tarvita, on pienennettävä menoja. On helposti ymmärrettävää, että suurista tuloista kertyy pääomaa nopeammin kuin pienistä ja pääomista meillä on puutetta. Me tarvitsemme uutta pääomaa jotta saamme talouden nousuun. Dr on fakta jota ainakin 20 vuotta olemme väistelleet sosialismin hengessä. Pitää saada uusia tuottavia yrityksiä ja siihen tarvitaan uutta kotimaista pääomaa! Sitä saadaan vain jos suurituloisia ei veroteta tyhjätaskuiksi!

Menoja pitää pienentää, porukalle pitää laatia työehdot joihin on varaa jotta kilpailukyky säilyy jne. Se on kikyä jos halutaan hyvinvointia!

• Anonyymi

Orpo puun ja kuoren välissä..

EK KKK SY hallituSSopu eduskunta ja kansa.

Eipä ihme että hampparit maistuu😀.

• Ei tähän enää SS:ää eli Saamatonta Sannaa tarvita!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe