Kannattais varmaan vassarien jo lopettaa itsensä, kun elämä on noin surkeaa.
Vasemmistolaisten päivä alkanut taas valituksella, kuten aina
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaus kaikkiin ongelmiin löytyisi ihan läheltä eli lähimmästä peilistä mutta hallitusta ja etenkin persuja pitää haukkua 24/7. En viutsi enää edes sääliä noita itkupillejä.
- Anonyymi
Kateus ja katkeruus muodostaa vasemmistolaisen elämän.
- Anonyymi
Vassarit ei tajua sitä, että myös täydellisessä maailmassa jokainen kuolee lopulta. Fiksut tajuaa, että voikkaria ääntä kohti ja kaikkee kivaa ajanvietettä kehiin, pölyt voi pyyhkiä sitku huvittaa jos huvittaa.
- Anonyymi
Mullaki voi kämpän imurointi "unohtua" kuukausiksi, silti olen hengissä.
- Anonyymi
Aloittajalla ottaa taas koville.
- Anonyymi
Siinä taas köyhä suomallainen vasemmistolainen betoniraudoittaja, tulipesämuurari, sähkäri, sotejohtaja ym. herää tuskaisena huoliinsa : Uusi iso Audikin pitäisi viedä itse huoltoon, herroilla senkin hoitavat juoksupojat.
- Anonyymi
Mutta persujen päivä sen sijaan alkaa "uli uli uijui uikuti nyyh kuse marriini"...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859