Paljonko olette köyhtyneet tällä kaudella? Paljon.
Persut oletteko katsoneet kukkaroonne?
22
102
Vastaukset
- Anonyymi
Onko laitavasemmiston pötköttelijä tietoinen, että töissä tienaa paljon enemmän kuin kelatuilla?
- Anonyymi
Olisihan se hienoa jos persut edes joskus menisivät töihin. Persuista muistaakseni 99% on elänyt elämänsä työtä välttelemällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hienoa jos persut edes joskus menisivät töihin. Persuista muistaakseni 99% on elänyt elämänsä työtä välttelemällä.
Miksi vasemmistolainen aina valehtelee ja vääristelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persu ei kestä kuulla totuutta itsestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa nyt vain kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persut valehteleva aina kun jossain lakkoillaan, että vasemmistolaiset ovat lakossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa nyt vain kysymykseen.
Kysymyksesi oli valekysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni sun ÄO (tai kuten itse sanot ÄÖ) on 43.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vihavassari olisi puhunut totta? Anna vaikka yksi esimerkki.
- Anonyymi
Se on tärkeintä mitä jää viivan alapuolelle eli riihikuiva fyffe jolla shoppaillaan ja raha kiertää. Eikä sen hankintaan energiaa kulu. Ja saattaahan olla että fyffeä päätyy mee töihin - huutelijan duunin kassaankin
- Anonyymi
Saan palkastani enemmän käteen ja polttoaineet on halvempia kuin vasureilla. Tuntuu ja näyttää vähän paremmalta. Kiitos PS.
- Anonyymi
Saman olen huomannut minäkin, lompakko on pulleampi kun edellisen hallituksen aikana.
- Anonyymi
Pankkitili näyttää onneksi nollaa, etteivät juhli mun rahoilla.
- Anonyymi
Hyvä kun nautit siitä että kukaan ei pääse juhlimaan , et edes sinä!
- Anonyymi
Kunhan jaksat pötkötellä vielä maanantaihin niin asumistuki tulee taas tilille kuun vaihteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan jaksat pötkötellä vielä maanantaihin niin asumistuki tulee taas tilille kuun vaihteessa.
Tiedät tuon ”sattumalta”. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joka persulla on kohta matti kukkarossa ja itkuhan siitä tulee.
- Anonyymi
Joo, nyt ahdistaa, kun kävin ostoksilla ja pankkitilille jäi alle 10 000 € fyffeä 😢😭😭
Pitää varmaan myydä osakkeita, että pärjää seuraavaan palkkapäivään asti. 😭😭😭
- Anonyymi
Ja arvatkaapa, minne rahanne ovat menneet !
Vastaan: KUSIAISTEN kukkaroon
ttps://keskustelu.suomi24.fi/t/18308908/suppea-tulo-eliitti-rohmusi-23-palkkapotista-!--valta-eliitti-tekee-kaikkensa-salatakseen-totuden
Kaiken kukkuraksi, KaKon rosvosakki petos-puudeli-purrineen palkitsi tuon puhalluksen massiivisilla veronkevennyksillä, jotka taas kaatuvat sinun ja muiden kuspiäiden velkataakaksi !!!
t. haans.sea - Anonyymi
Itse asiassa nyt jää paljon enemmän rahaa käyttöön, kun bensa ei maksa 3€/l, kuten kommarihallituksen aikana.
Onko teidän kelaloisten tukia alennettu? - Anonyymi
Viime hallituskaudella ei ainakaan rikastumaan päässyt. Bensiinikin maksoi 2,60 € litralta. Melkoinen kuluerä kun työmatkaa tulee 110 km päivässä. Vasurit ne ei tiedä työnteosta mitään. Lakkoilusta sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Näin se vain on!.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136