Anders Adlercreutz ilmoitti kuluvalla viikolla tuovansa suomalaisiin kouluihin yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa koskevan kehitysohjelman(woke), eli täysin huuhaata ja opettajille lisähommia.
Opetusministerin koulualoite liitettiin keskustelussa DEI- eli diversiteettihankkeisiin. Britanniassa jopa työväenpuolueen ministerit ovat arvostelleet ideologisina pidettyjä diversiteettihankkeita.
Mutta koulujen monet haasteet eivät suinkaan liity oppilaiden oikeistolaisiin arvoihin vaan esimerkiksi monikulttuurisuuden lieveilmiöihin.
Ammattilaiset ovat kertoneet esimerkiksi jengikulttuurin ihannoinnista: osa heikosti integroituneista maahanmuuttajataustaisista nuorista näkee rikollisuuden helppona ja jopa ihanteellisena tapana rikastua nopeasti. Koulun auktoriteetteja ei kunnioiteta. Näitä ongelmia on vaikea korjata tai nostaa esiin rasismileiman pelon vuoksi.
Siniverinen Adlercreutz ei tajua mitään.
RKP:n opetusministeri aivan pihalla todellisuudesta
11
114
Vastaukset
- Anonyymi
RKP on SDP:n etäpesäke hallituksessa...
Onhan se perinteisesti demarien ruotsinkielinen osasto....- Anonyymi
Voi olla ehkä liten korruptio.
T: Hänriks´sonni. - Anonyymi
Se on suuri haitta Suomessa.
- Anonyymi
"Yle: Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistui vuodessa – taustalla yksi suomalaisyritys
Viennin kasvun taustalla on turkulainen perheyritys, kertoo Yle. Yksi yrityksen osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan, opetusministeri Anders Adlercreutzin vaimo."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010854843.html- Anonyymi
Voi helvata....
- Anonyymi
Mitä tekee perussuomalaiset.
- Anonyymi
Peljätkkää PervoPersut ja SuomiMagat suunnattoman suuri Wokehirviö tulee ja syö penikkanne yhtenä suupalana!!!
- Anonyymi
Yllättävää että tuokin osoittautui typeräksi wokettajaksi
- Anonyymi
Ei ole kun rkp:tä kyse. ruotsinkielisiä eliittimarxisteja pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Kaikkien pitää tasapäistyä huonompien tasolle ettei kenellekään tule paha mieli.
- Anonyymi
Tämäkin oksettava siperianjyystö kykkii siellä "tasa-arvoisesti" toisen kansan identiteetillä ja vieläpä maassa. Ruotsia solkkaava siperianjyystö, joka kuvittelee olevansa "skandinaavi".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136