ettei ollut pettänyt. Henki sentään säilyi, mutta muuten hakattiin ja rais..., tekijä oli naisen ex-mies.
"Rauhan uskonnon" edustajat tekee paljon tuollaisia juttuja.
Saksa: Naiselle kävi ikävästi koska ei suostunut vannomaan koraanin nimeen
14
143
Vastaukset
- Anonyymi
Allah loi naisen alistumaan ja miehen alamaiseksi eikä Allahin tahtoa pidä uhmata.
- Anonyymi
Ettekö te toopet osaa linkkiä laittaa?
- Anonyymi
Ei tartte enää koska koraani paloi jo grillissä.
- Anonyymi
Onhan tätä suomessakin jo tapahtunut. Vihervasemmistokin on hurmiossa tästä "rauhan" uskonnosta.
- Anonyymi
Kauheeta on . Onneksi suomalainen mies ei ikinä tommosta tekisi .
- Anonyymi
Ei ainakaan minkään jumalan nimeen.
- Anonyymi
Ihme että on hengissä.
- Anonyymi
24-vuotias epäilty Ilia K., joka tuli Saksaan pakolaisena vuonna 2015, on oikeudessa Frankfurtin alueellisessa tuomioistuimessa edellisistä väkivallanteoista. Häntä syytetään raiskauksesta, ruumiinvammoista ja muista rikkomuksista.
- Anonyymi
Vihervasemmiston unelma kansalainen?
- Anonyymi
Nämä hakkaajat tarvitsee kipeimmin turvapaikkoja euroopasta, omassa maassaan hakkaamisen kohde tapettais, joten ketä sitten hakkaisi kun huvittaa lyödä. Helpompi muuttaa länsimaihin, jossa huorintekijät ovat oikeusturvan piirissä ja hakkaamista voi jatkaa kun vapaalta odottelee sakkotuomiota tai syytteiden perumista kun uhri haluaa lisää nyrkkiä.
- Anonyymi
Mutku se on niin ihana, tumma ja tulinen...
- Anonyymi
Ja ne osaa käsitellä naisii...
- Anonyymi
Se allah on pahuuden henkiolento, langennut enkeli eikä mikään Jumala ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146