Ja tulee samanlaisena "pakkauksena" takaisin jerusalaimiin. noutamaan omiaan.
"
Uskottekoo tosiaan että Jeesus nousi taivaaseen kokonaisena liharuumiina vaatteet päällä taivaaseen?
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
En.
Räjähdysaineita ei ollut tuolloin vielä keksitty.- Anonyymi
Kyllä oli. Kiinalaisilla oli ruuti jo silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli. Kiinalaisilla oli ruuti jo silloin.
Korj
Kiinalaiset keksivät ruudin mahdollisesti 600 luvulla.
Mutta Jeesuksen sielu kyllä meni tuonpuoleiseen ja ruumis tietenkin kuopattiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korj
Kiinalaiset keksivät ruudin mahdollisesti 600 luvulla.
Mutta Jeesuksen sielu kyllä meni tuonpuoleiseen ja ruumis tietenkin kuopattiinJeesus nousi kuolleista koska on Jumala .
- Anonyymi
Nykyään on sukupuoli tauteihin lääke . Ja sähkövalot. Silloin ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus nousi kuolleista koska on Jumala .
Mätänevä raato ei itsekseen nouse enää minnekään. Koskee myös kiesusta
- Anonyymi
Hesekielin kirjan ensimmäisessä luvussa kerrotaan, miten Ihmisen Poika kulki pilven sisällä kerubien kantamalla valtaistuimella.
Jeesus matkusti Öljymäeltä taivaaseen samalla tavalla. Hän nousi kerubien kantamalle valtaistuimelle ja kulki sillä pilven sisällä Isän luokse.
Ap.t 1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
Ps 18:11 Hän lensi kerubi ratsunaan ja kiiti tuulen siivin.
12 Hän otti verhokseen pimeyden, majakseen synkät vedet, raskaat pilvet.
Dan 7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.
Ap.t 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Hes 43:2 Ja minä näin: Idästä saapui Israelin Jumalan kirkkaus. Sen ääni oli kuin suurten vesien pauhu, ja Herran kirkkaus sai maan hohtamaan.
3 Näky, jonka minä näin, oli samanlainen kuin se, minkä olin aikaisemmin nähnyt, se oli niin kuin se, minkä näin, kun Herra tuli hävittämään kaupunkia, niin kuin se, minkä olin Kebarjoen rannalla nähnyt. Minä heittäydyin maahan kasvoilleni. [Hes. 1:1]
4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti. "Enää eivät israelilaiset tahraa minun pyhää nimeäni, eivät he eivätkä heidän kuninkaansa, ei heidän uskoton elämänsä eivätkä kuninkaiden kuolleet ruumiit.
Jeesus on ihmiseksi syntynyt Jumala, minkä takia häntä kutsutaan Ihmisen Pojaksi. Jeesus nousi taivaaseen ihmisenä ja palaa takaisin ihmisenä, mutta hän on myös Jumala, joka on luonut taivaat ja maan.
Ap.t 7:55 Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.
56 Hän sanoi: "Taivaat ovat avoinna minun silmieni edessä, ja Ihmisen Poika seisoo Jumalan oikealla puolella!" - Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Raamattu kertoo totuuden. Ruumis haavoineen nousi ylös. Käärinvaatteet jäivät. Hengellinen ruumis oli muuttunut, mutta tunnistettavissa lähemmin tarkastellessa. Esikoisena ylösnousi, me seuraamme sitten myöhemmin. Yksityiskohtaisesti ei ymmärryksemme riitä.
- Anonyymi
Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme "verhon takana"
Kukaan ei nouse taivaaseen vaan siirrytään henkimaailmaan. Taivas on uskovaisten keksimä väärä sana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme "verhon takana"
Kukaan ei nouse taivaaseen vaan siirrytään henkimaailmaan. Taivas on uskovaisten keksimä väärä sana.Mikä on uskontosi nimi ja uskontunnustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146