Purra on kiltisti toteuttanut kokoomuksen rikkaiden toivomaa politiikkaa.
Purran ymmärtämättä persujen kannattajat eivät ole siitä tykänneet.
Nehän äänesti persuja, eikä kokoomusta.
Takinkääntökään ei olisi persuilta enää uskottavaa, kun Kokoomuksen (nyt EK:n) märkää päiväunea muistuttavaa politiikkaa on toteutettu jo kaksi vuotta.
Ja samaa "hyvää" on luvassa jatkossakin, jos Luukkanen & kni:t ei ota persupuoluetta haltuunsa.
Purran kiltisti noudattama kokoomuksen politiikkaa on tyrmätty, 80% ei tykkää
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hyödyllisiä hölmöjä eli persujen äänestäjiä on viety kuin sikaa teurastamolle.
- Anonyymi
Mahtaako vielä kolmannen kerran onnistua, Persut kusettamaan.
Ennen kun laitatte numeron lappuun, miettikää näitä.
Halla-Aho sanoi,PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.
Purra, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.
- Anonyymi
Purra onnitteli ammattikoulusta valmistuneita, kuinka noloa. Kun samalla on leikannut mammatilisestä koulutuksesta.
Hallitus arvostaa vain ylioppilas tutkintoa, ja korkeakoulutusta.
Nyky porvarit kuvittelevat, että he ovat Suomi Oy: tä pelkästään pyörittäviä. - Anonyymi
Kyllä Riikka hyvin ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa .
- Anonyymi
Miten sinä nyt noin, väittihän Halla-Aho joskus, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.
Tuohon halpaan meni moni junti, vielä he uskoivat Purraa, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä nyt noin, väittihän Halla-Aho joskus, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.
Tuohon halpaan meni moni junti, vielä he uskoivat Purraa, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.Täytyy sen verran nostaa 🎩, että nyt Persut ovat tulleet porvari kaapista ulos.
Että kenellekkään ei jää epäselväksi heidän poliittinen tausta.
Työvänpuolueesta ei enää kannata edes yrittää puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136