HS: Marinille harvinainen tunnustus: ”Poikkeuksellisten ponnistelujenne ansiosta Ruotsi on nyt turvallisempi”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011260765.html
Nato | Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson ylisti Sanna Marinin johtajuutta maan junnanneessa Nato-prosessissa.
Ruotsi palkitsi Sanna Marinin ja Pekka Haaviston Pohjantähden ritarikunnan kunniamerkillä avusta Nato-prosessissa.
Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson ojensi kunniamerkit ja kiitti Suomea tuesta Ruotsin Nato-jäsenyysprosessissa.
Kristersson ylisti Marinin johtajuutta ja päättäväisyyttä sekä korosti maiden välisen siteen vahvistuneen entisestään.
Suomen ainoa politiikan supertähti ja Suomen sekä Ruotsin Natoon vienyt antisuomettumisen airut Sanna Marin edusti tyylikkäänä
Ruotsin kuningas Kaarle Kustaa myönsi ja Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson luovutti Pohjantähden ritarikunnan kunniamerkin Marinille ponnisteluistaan Ruotsin Nato-jäsenyyden eteen.
Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson ylisti palkitun Sanna Marinin johtajuutta maan Nato-prosessa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on . Nahkatakkinen tyttö meni Ruotsiin ja valloitti Ruotsin .
- Anonyymi
Puhutko nyt siitä kassatytöstä?
- Anonyymi
Mäkkärin kassastako tai tekstiililiikkeen kesähessuhousumyyjästä ..no EN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146