Eduskuntavaalit
18.4.2027
Vaalit tulevat ajallaan ja pääsemme äänestämään sopivinta ehdokasta!
Suomessa Eduskuntavaalit 2027 Eduskuntavaalit 18.4.2027
6
62
Vastaukset
- Anonyymi
Näemme persujen kannatuksen alle kympin menoa. Sitä päivää on mukava odottaa. Kuin jouluaattoa odottelisi.
- Anonyymi
suomalaisia ei enää elossa JOS valta EI VAIHDU HETI- STUBB URPU PURRA JNE HELVETTIIN JA HETI-
TÄÄ MENO EI SAA JATKUA- JOLLEI SOTA TUHOA NIIN TÄÄ PORVARIEN RIKOLLINEN VALTA...
NYT ON PAKKO SAADA AIKAAN VALLANVAIHTO- KAIKKI KEINOT SALLITUJJA SUOMEN KANSAN PELASTAMISESSA nyt.
Odottamisessa ei ole järkeä
- Anonyymi
Suomessa on Demokratia ja vaalit tulevat ajallaan
Kun Hallituksella on enemmistö Kansanedustajista ei Hallitus kaadu
Enää ei Presidentillä ole oikeutta hajoittaa Eduskuntaa ja määrätä uusia vaaleja!
Kekkonen tuota oikeuttaan omana aikanaan käytti aivan liian usein!
Presidentti Koivisto ajoi ja halusi, että Presidentin oikeuksia vähennetään
Ja Parlamentin (Eduskunnan) oikeuksia lisätään ja sitä kutsutaan Parlamentarismiksi- Anonyymi
hallituksen kannatus alle 30 prossa- eli muiden puolueiden kannatus on jo kaksikertaa suurempi-
siispä hallituksen on aika erota.
- Anonyymi
Nyt kannattaa miettiä omaa ehdolle asettumista
Vielä ehtii perustaa oman puolueen ja kerätä siihen vaadittavat allekirjoitukset
Kun perustaa oman puolueen, ei ainakaan tarvitse valittaa ehdokkaiden huonouttua - AnonyymiUUSI
UUsia vaaleja odotellessa!
Voi perustaa oman puolueen ja kerätä tarvittavat allekirjoittamiset.
Mielenkiinnolla seurataan mitä seuraava Hallitus saa aikaan!
Miten "kaiken voi tehdä reilummin" Pääministeri tyhjentää köyhien taskut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146