Näin se vain, vaikka kuinka Perussuomalaisia haukutaan.
PS on ainoa puolue joka ottaa maahanmuuton negatiiviset puolet vakavasti
14
102
Vastaukset
- Anonyymi
SDP haluaa kaikki halukkaat äänestäjikseen, ei töitä tekemään
- Anonyymi
Ei se paljoa lohduta jos se toimii kielirasistisen RKP:n apulaisena.
- Anonyymi
Säästäisi paljon rahaa ja vaivaa, jos haittamaahanmuutto torjuttaisiin ajoissa. Nytkin alkaa olla jo liian myöhäistä.
- Anonyymi
Kun AY lakkolaiset kaikkialla
- Anonyymi
Mistä muiden puolueiden mamumyönteisyys johtuu.
- Anonyymi
Pelosta. Kun peli on jo menetetty. Esim. Ruotsissa. Vastakohtana taas valveutunut ja valpas Tanska, joka kyllä puuttuu saastaan. Hulluhan sellaista omaan kotimaahansa haluaa.
- Anonyymi
kiitos ainoat jotka puolustaa suomea vaalipäivänä palkitaan.
- Anonyymi
Niin niin, mutta Suomessa on noin 20 tärkeämpää yhteiskunnallista asiaa kuin maahanmuutto.
- Anonyymi
Niin niin eteenkin Sanna Maronin hallituksen velan oton poistaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä kun OrpoPurra ei ota sitä velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritäpä päästä eteenpäin Marin-narratiivista. Se ei ole muuta kuin liioittelua, vääristelyä, yksipuolista tarkastelua, naisvihaa.
- Anonyymi
Miksi sitten persut ottavat ennätysmäärän somaleja. Jopa kolme kertaa enemmän somaleja tullut Purran aikana verrattuna Marinin aikaan.
- Anonyymi
Kerropa todisteet tuosta. Todellisuudessa kiintiöpakolaiset ja turvapaikanhakijoiden tulo ovat vähentyneet.
- Anonyymi
Pisa tulosten laskukin Suomessa on maahanmuuton seurausta. Virossa tulokset nousee huimaa vauhtia, ei maahanmuuttajia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136