Rahan ja vallan sokaisemat ihmiset. Siksi täällä on niin paljon ongelmia. Kaikille pystyttäisiin luomaan ihmisarvon mukainen elämä, jos vain haluttaisiin. Raha on vain materiaa, se ei tee kenestäkään parempaa ihmistä, useimmiten päinvastoin. Älykäs ihminen ei tarvitse rahaa pönkittämään heikkoa itsetuntoaan, heikko ihminen sitä tarvitsee. Älykäs ymmärtää, ettei raha tuo onnea elämään.
Tyhmät hallitsevat maailmaa, eivät älykkäät
Anonyymi-ap
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Fools rule the World!
Tämä on nähty jo monta kertaa.- Anonyymi
Näin on myös Suomessa!
- Anonyymi
Ruotsin kuningas totesi muinoin pojalleen että et usko kuinka vähällä älyllä tätä maailmaa johdetaan!Antiikin Kreikkalaiset tiesivät että tyhmyydelle ei mahda jumalatkaan mitään!Ja kun maailman mahtavimmassa virassa on Trump,niin kaikki käy järkeen..saati meillä duunarit äänestävät persuja ja Israelia tuota terrori valtiota tukee neljännes kansasta kun Mooseksen savitauluissa niin lukee jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136