Tämä nyky Urpon kokoomsu hallitus on maailammepöoikeuden mukaisin äärioikeisto diktatuuri hallitus
Köyhiltä,eikkaille oikeen urakalla
No pikku kokkaretnsaa maitömhaluu
👺👺👺👺👺🤣👺🤣🌺😭👺
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyttämiseen ainoat keinot on lapsiperheiden köyhyyden lisääminen ja kaljan halpeneminen sekä lääkkeiden hinnan nostaminen. Tämä Orpon hallitus on aivan väärällä polulla, jos yritetään taloutta tasapainottaa.
Äänestä SDP🤣💤🩵😭😭🌺👺👺👺😂😝
Työllisyys oli huipussaan moniin vuosikymmeniin Marin hallituksen aikana, mutta Orpo räksytti
oppositiossa pandemia- ja energiakriisin keskellä: "Mitä hallitus aikoo tehdä työllisyyden lisäämiseksi ?" Kun nyt ei ole muita kriisejä kuin hallituksen itsensä järjestämät ja työttömiä on Suomen ennätysmäärä, kysyn mitä Orpo aikoo tehdä persuhallituksensa kanssa työllisyyden lisäämiseksi ? Suomessa on eniten
työttömiä EU-alueella.🪷🪷🤣🤣😂👹🩵💤💤🩵😭
Moni ravintola mee onikaan kun kansalla ei ole rahaa mutta kokoomuksella on liikaakin
Edes sitä että kokoomus on monimiljonäärien etujärjestö ei työläisperheen apu vaan suurin vihollinen työläiselle
Äänestä. SDP
Maailqmn epäoikeden mukaisen hallitus
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136