Näin kerran jeesuksen jonkun jätkän kanssa järven rannalla,niillä oli mäyräkoirallinen koffin kaljaa.Minä sanoin että tarjoo yks kalja,EI tarjonnut.Sitten kuului äijän ääni ja se sano että ota se,niin sitten vasta "pitkin hampain" antoi yhen kaljan. Ps.äijä on jeesuksen isä.
Onko jeesus saita ?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös jeesus sano raamatussa että,mitä ikinä te minulta pyydätte niin sen minä annan.Taitaa jeesus olla valehtelia.
- Anonyymi
Vielä viime kesänä juteltiin Jessen kanssa monet rupeamat. Hen alakas notkua siellä ryyppikalliolla, ennenkun olin edes parit oluet ottan.
Enemmän se vaikutti tavalliselta lähi-idän partaveikolta kuin pitkältä partaveikolta valkoisissa kuteissaan. Pystyttiin puhumaan ymmärrettävästi kielillämme.
- Sulla alkaa lipsumaan tuo janopuoli, muistutti.
- Ka niin, myöntelin.
Niin sitten Pieksänmäen putkassa heräsinkin.- AnonyymiUUSI
Oliko valkonen usva johon jouit ? Siellä se jeesus tekee pahoja tekoja meille tavallisille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136