Näin kerran jeesuksen jonkun jätkän kanssa järven rannalla,niillä oli mäyräkoirallinen koffin kaljaa.Minä sanoin että tarjoo yks kalja,EI tarjonnut.Sitten kuului äijän ääni ja se sano että ota se,niin sitten vasta "pitkin hampain" antoi yhen kaljan. Ps.äijä on jeesuksen isä.
Onko jeesus saita ?
3
286
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös jeesus sano raamatussa että,mitä ikinä te minulta pyydätte niin sen minä annan.Taitaa jeesus olla valehtelia.
- Anonyymi
Vielä viime kesänä juteltiin Jessen kanssa monet rupeamat. Hen alakas notkua siellä ryyppikalliolla, ennenkun olin edes parit oluet ottan.
Enemmän se vaikutti tavalliselta lähi-idän partaveikolta kuin pitkältä partaveikolta valkoisissa kuteissaan. Pystyttiin puhumaan ymmärrettävästi kielillämme.
- Sulla alkaa lipsumaan tuo janopuoli, muistutti.
- Ka niin, myöntelin.
Niin sitten Pieksänmäen putkassa heräsinkin.- Anonyymi
Oliko valkonen usva johon jouit ? Siellä se jeesus tekee pahoja tekoja meille tavallisille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621