Ei edes vessassa ole patterissa lämpöä päällä. Kyllä on ahneus huipussaan. Pitäisi antaa reilu alennus vuokrasta, kun ei edes lämpöä voida pitää päällä asunnossa. Kylmä kuin mikä täällä sisällä. Järjetöntä touhua!
Sato säästää väärässä paikassa, asunnot ovat kylmiä
Anonyymi-ap
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Vuokria kyllä osataan nostaa!
- Anonyymi
Patteri saniteetti tiloissa🤔 onko kämppä 70 luvulta.
Ei vuokra voi enää päätä huimata.
- Anonyymi
Kyllä kesällä pitää tareta.
Neulo villapaita, harasta liikuntaa ja tarkasta kilpirauhasarvot.- Anonyymi
Ei nyt ole mikään kesä vielä ja kylmä kuin mikä ulkona. Järki käteen, jos sitä edes on.
- Anonyymi
Eihän saniteetti tiloissa enää pattereita käytetä, lattialämmitys on ollut muodissa jo 80 luvulla.
- Anonyymi
Huomaa ettet vanhoista taloista paljoa ymmärrä, ei ole vuonna - 59 rakennetussa talossa.
- Anonyymi
Eipäs valiteta kylmästä näin ilmastonlämpeämisen aikaan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136