En missään nimessä mene avioliittoon JT kanssa. Sehän olisi jatkuvaa istumista kokouksissa. En käy enää kokouksissa. Minulle riittää jw. org sivusto. Ovilla en myöskään kiertele enkä kaduilla. On niitä muitakin tapoja kentän tekemiseen. Kokoukset ja ovilla on ehdoton ei. Siksi ei koskaan avioliittoon JT kanssa.
Avioliitosta JT kanssa
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hyvä. Jätä myös se jw org sivusto.
- Anonyymi
Kyllä JT on hyviä asioita siinä uskonnossa. Mutta kokouksissa ja ovilla en käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siellä paratiisissa tarvitse käydä kokouksissa? Se ei ole mikään paratiisi, jos kokouksissa täytyy käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et käy kokouksissa ja ovilla, et saa hyväksyttyä asemaa. Miksi roikkuisit mukana hylkiönä? Jätä myös se jw org.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et käy kokouksissa ja ovilla, et saa hyväksyttyä asemaa. Miksi roikkuisit mukana hylkiönä? Jätä myös se jw org.
En tarvitse hyväksyttyä asemaa. En vietä aikaani JT kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse hyväksyttyä asemaa. En vietä aikaani JT kanssa.
Vietän aikani yksikseen omissa oloissani.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia tieoa, totuus vapauttaa
Turunen on kirjaansa ottanut vartiotornin sitaatteja ja verrannut niitä Raamatun jakeisiin, sanomaan.
Siinä lahko joutuu häpeään ja syyllisyyteen.
Ja lukija toteaa eroamisellaan tehneensä ainoan oikean ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136