Jopa 100 tonnin vahingot tulleet kuulema. Pahoinpidellyt henkilökuntaa ja jyrännyt jakeluautolla pari autoa lunastukseen.
Tietääkö joku oliko tammiston Cittarin riehuja mies vain nainen?
15
168
Vastaukset
- Anonyymi
On ehkä sukupuolestaan epävarma tai ei tiedä itsekään.
- Anonyymi
aloitus on rasistinen- kyseessähän on mitä todennäköisimmin ollut 'henkilö'-
jos väittää muuta on se rasismia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitus on rasistinen- kyseessähän on mitä todennäköisimmin ollut 'henkilö'-
jos väittää muuta on se rasismiapersu tietenkin?
- persut ainoita terroristeja olleet suomessa....? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu tietenkin?
- persut ainoita terroristeja olleet suomessa....?mitään uutista tuosta ei sitten ole olemassa?
- Anonyymi
Oliko matu?
- Anonyymi
Ei varmaankaan, touhuamistapa vaikuttaa niin kotimaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan, touhuamistapa vaikuttaa niin kotimaiselta.
jakelukuskit maahanmuuttajia?- persuista ei ole töihin?
- Anonyymi
Kertokaa nyt joku. Oliko se nainen? Tiedän tuolta alueelta yhden sekopää naisen joka on psykoosissa niin mietin olisko se se? Ehkä ei saanut lääkkeitä siitä apteekista ja sen jälkeen alkoi sekoilu kamapäissä?
- Anonyymi
Varmasti joku amfetamiini sekoilija asialla. Ei tuota käytöstä muu selittele...
- Anonyymi
työttömiä = narkkeja ja muita sekopäitä,matuja, rosvoja, romaneja, päälääke kandidaatteja maa täynnä.
Sitä saa mitä tilaa.. - Anonyymi
Ei tainnu tulla kauppoja kauppiaan kanssa ja vetiherneen nenään totaalisesti....
- Anonyymi
Ettekö te toopet osaa linkkiä laittaa?
- Anonyymi
No, missä se juttu on?
- Anonyymi
Ite tehny noita hommia joskus myös ja välillä niis oli tilanteita että useampi jakeluauto samaan aikaan ni voi tulla semmoinen tilanne että joku vaikka etuilee purkupaaikalla ni sit voi tulla kränää.
Aina mennään niin että saapumisjärjestyksessä puretaan kuormat.
Sit on näitä hermoheikkejä joilla ei vasn pää kestä . - Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011270083.html
Mitään peruuttamatonta ei tapahtunut!
Kukaan ihminen ei kuollut eikä loukkaantunut!
Autoja sekä tuulilaseja saadaan uusia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170