On ottanut itse selkoa mitä Israelissa ja vasinkin Gazassa tapahtuu oikeasti ja ottaa kantaa Naisjärjestön asenteesta palestiinalaisiin ja yleensä Hamasin toimintaan Gazassa.
Kohdasta 15,17 min alkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=UyQCcZZigjI
Sammallahti ei ole tiettävästi edes kristitty tai muuten uskonnollinen Israelin voimakas kannattaja mutta totuutta hän puhuu.
Kokoomuksen Tere Sammallahti yllättää?
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Se on heti kun katsoo muutakin uutislähdettä kuin IL, IS tai yleä niin asiat muuttuu aivan toiseksi. Sammallahti ei ole mikään uskonnollinen tosiaan ja silti puhuu tuolla asenteella Israelista, Sanoipahan Päivi Räsäsellekin heidän keskutellessaan Ukkolan ohjelmassa että tulee vaivautunut olo kun Ukkola alkoi utelemaan Räsäeltä kristillisiä asioita. Puopolo taas kysyy oikeita kysymyksiä tuossa.
- Anonyymi
Erittäin hyvä kaappinatsi on .
- Anonyymi
No, tere tere vaan sinne päin! 👀🤣
- Anonyymi
Naisasialiitto kannattaa siis homoutta ja samalla suosii homoja vihaavia muslimeja ja heidän naisten halveksuntaa. Pieni ristiriita asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisasialiitto kannattaa siis homoutta ja samalla suosii homoja vihaavia muslimeja ja heidän naisten halveksuntaa. Pieni ristiriita asiassa.
Kuka ymmärtää vihervasemmiston ajattelutapaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136