On siinä meillä pääministeri. Se vie Suomen tuhoon. Sammakko kävi ukrainassa hesellä syömässä! Oli kuulema buustausta suomalaisille firmoille. No hese kai jakaa urpon käsityksen siitä kuinka työntekijöitä kohdella.
Aivan sairasta.
Marin kävi Ukrainas kattoon pommitusten tuhoja, urpo meni hesele SYÖMÄÄN!
Anonyymi-ap
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sairasta olla käymättä yrityksessä jonka omistaa suomalainen yhtiö Ukrainassa!!!
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011128874.html
Rohkea veto Hesburkerilta lähteä Ukrainaan,,, - Anonyymi
Mac
- Anonyymi
Salmela rahoitti Orpon vaalikampanjaa. Bisnesmiehet kyllä aina ulosmittaavat hyödyt, jos jotain tekevät. Nyt sitten tuli firmalle pääministeritason mainosta.
- Anonyymi
Ja HYVÄÄ mainosta onkin. Eiku Heselle. Nam.
- Anonyymi
Jostakin luin, että turkulainen Hese olisi tukenut pm:n vaalikampanjaa.
Liekö totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136