Venäjä taas huijaa väittämällä satuja. Huijaus on paremmin osoitettu Venäjän kansalle, jotta saadaan piilotettua totuuksia.
Venäjä väittää että Toyota saa ostettua Venäjältä, kyseessä on täydellinen satu. Toyota ei ole Venäjällä, vaikka sivustot väittää niin. Kiinalaista autoa kylläkin on myynnissä Venäjällä.
Älkää menkö huijaukseen
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kukaan normaali älykäs ihminen usko mitään Venäjän satuja. Erikseen on tietysti mielisairaat avopotilaat.
- Anonyymi
Eronnut komentaja haukkui Ukrainan sodanjohdon: "En ole koskaan saanut tyhmempiä käskyjä"
Pettyneiden sotilaskomentajien irtisanoutumiset koettelevat Ukrainan asevoimia. Viimeisimpänä tunnettuna hahmona erosi 16. toukokuuta pataljoonan komentaja Oleksandr Shyrshyn 47. mekanisoidusta prikaatista.
- En ole koskaan saanut tyhmempiä käskyjä kuin nykyisellä sektorillamme, Shyrshyn avautui kirjoituksessaan muun muassa The Kyiv Independent -uutissivuston mukaan.
Hänen prikaatinsa siirrettiin Venäjälle Kurskin alueelle lokakuussa, ja nyt se puolustaa rintamalinjaa Sumyn alueella.
- Vielä jonain päivänä kerron yksityiskohdat, mutta tämä idioottimainen ihmishenkien menetys ja vapina kyvyttömien kenraalien edessä johtaa vain epäonnistumisiin. Heillä on kykyä vain nuhteluun, tutkintoihin ja rangaistuksiin, Shyrshyn väitti.
Haukut liittyvät laajempaankin arvosteluun, jota Ukrainan sodanjohto on saanut osakseen mies- ja kalustotappioiden sekä aluemenetysten takia Oleksandr Syrskyin aloitettua asevoimien komentajana helmikuussa 2024. Komentokulttuuria on haukuttu tehottomaksi, "neuvostotyyliseksi" ja irtaantuneeksi sotilaiden elämästä todellisuudesta rintamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136