Nyt Jeesus kutsuu luokseen

Anonyymi-ap

Nyt Sopiva Hetki Tulla Uskoon Jeesukseen Kristukseen

https://raamattuajassamme.fi/pelastusrukous/
Lue Pelastusrukous ja ota Jeesus elämäsi Herraksi!

Tule mukaan oman Seurakuntasi toimintaan!
Lue Raamattua yksin / ryhmässä. Apostolien teot kertovat Seurakunnan synnystä!

Rukoile Isä Meidän Rukous ja Herran Siunaus!
Rukoile Taivaallista Isää omin sanoin ja kerro Hänelle kaikki tarpeesi!
Päätä Rukous: Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!
Joh. 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Voimme vedota Jeesuksen omiin sanoihin, kun rukoilemme häntä!

https://raamattuajassamme.fi/
Luterilaisen Pastorin Uskon ja Elämän ohjeita

12

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.

”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
      Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
      Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

• Anonyymi

En ole vieläkään löytänyt Raamatusta sitä kohtaa jossa Jeesus tuomitsi homot ja käski vihaamaan heitä tulenpalavasti? Voisitko kertoa mistä kohtaa Raamatusta se löytyy?

• Anonyymi

Joka aamu on armo uus! Virsi 547

• Anonyymi

Jumala kutsuu jokaista ihmistä ainakin 2 taikka 3 kertaa Jeesuksen luokse.

Jeesus itse sanoi: Ei kukaan voi tulla minun luokseni ellei Isä häntä vedä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vieläkään löytänyt Raamatusta sitä kohtaa jossa Jeesus tuomitsi homot ja käski vihaamaan heitä tulenpalavasti? Voisitko kertoa mistä kohtaa Raamatusta se löytyy?

lue Raamattu biblia 1776

Luukas 18
        20 Käskysanat sinä tiedät: ei sinun pidä huorin tekemän: ei sinun pidä tappaman: ei sinun pidä varastaman: ei sinun pidä väärää todistusta sanoman: kunnioita isääs ja äitiäs.
        21 Niin hän sanoi: nämät kaikki olen minä minun nuoruudestani pitänyt.
        22 Kuin Jesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on ja vaivaisille, niin sinulla pitä oleman tavara taivaassa: ja tule, seuraa minua.
        23 Vaan kuin hän sen kuuli, tuli hän murheelliseksi; sillä hän oli sangen rikas.
        Galatalaiskirje 5
        16 Mutta minä sanon: vaeltakaat Hengessä, niin ette lihan himoa täytä;
        17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan: nämät ovat vastaan toinen toistansa, niin ettette tee, mitä te tahdotte.
        18 Mutta jos te Hengeltä hallitaan, niin ette ole lain alla.
        19 Mutta lihan työt ovat julkiset, kuin on huoruus, salavuoteus, saastaisuus, haureus,
        20 Epäjumalain palvelus, noituus, vaino, riita, kateus, viha, torat, eripuraisuus, eriseura,
        21 Pahansuomuus, murha, juopumus, ylönsyömyys ja muut senkaltaiset, joista minä teille edellä sanon, niinkuin minä ennenkin sanonut olen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ei pidä Jumalan valtakuntaa perimän.
        22 Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
        23 Senkaltaisia vastaan ei ole laki.

Kolossalaiskirje 3
        1 Jos te siis Kristuksen kanssa olette nousseet ylös, niin etsikäät niitä, jotka ylhäällä ovat, kussa Kristus istuu Jumalan oikialla kädellä.
        2 Pyrkikäät niiden perään, jotka ylhäällä ovat, ja ei niiden, jotka maan päällä ovat.
        3 Sillä te olette kuolleet ja teidän elämänne on kätketty Kristuksen kanssa Jumalassa.
        4 Kuin Kristus, meidän elämämme, ilmoitetuksi tulee, silloin tekin hänen kanssansa kunniassa ilmoitetaan.
        5 Niin kuolettakaat sentähden teidän jäsenenne, jotka maan päällä ovat, huoruus, saastaisuus, häpiällinen himo, rietas halaus ja ahneus, joka on epäjumalan palvelus,
        6 Joidenka tähden Jumalan viha epäuskoisten lasten päälle tulee;
        7 Joissa tekin muinen vaelsitte, kuin te niissä elitte.
        8 Mutta nyt pankaat myös te pois nämät kaikki, viha, närkästys, pahuus, pilkka, ilkiät sanat, teidän suustanne.
        9 Älkäät valehdelko keskenänne, ja riisukaat pois teistänne vanha ihminen tekoinensa,
        10 Ja pukekaat päällenne uusi, joka hänen tuntemiseensa uudistetaan, hänen kuvansa jälkeen, joka sen luonut on.
        1. Korinttolaiskirje 5
        1 Täydellisesti kuuluu teidän seassanne huoruus, ja senkaltainen huoruus, josta ei pakanatkaan sanoa tiedä, niin että joku isänsä emäntää pitää.
        2 Ja te olette paisuneet, ja miksi ette enemmin murehtineet, että se, joka senkaltaisen työn tehnyt on, teidän seastanne otettaisiin pois.
        Ef. 5:3
        Mutta huoruutta ja kaikkea riettautta eli ahneutta älkäät antako teidän seassanne mainitakaan, niinkuin pyhäin sopii,
        21 Että he tunsivat Jumalan, ja ei ylistäneet häntä niinkuin Jumalaa eikä kiittäneet, vaan vilpistelivät omissa ajatuksissansa, ja heidän järjetöin sydämensä on pimennyt.
        22 Kuin he itsensä viisaiksi luulivat, niin he ovat tyhmiksi tulleet,
        23 Ja ovat katoomattoman Jumalan kunnian muuttaneet katoovaisen ihmisen ja lintuin ja neljäjalkaisten ja matelevaisten kuvan muotoiseksi.
        24 Sentähden on myös Jumala heidät laskenut sydämensä himoihin, saastauteen, häpäisemään keskenänsä omaa ruumistansa,
        25 Jotka Jumalan totuuden ovat valheeksi muuttaneet ja ovat kunnioittaneet ja palvelleet enemmän luontokappaletta kuin Luojaa, joka on siunattu ijankaikkisesti, amen!
        26 Sentähden on Jumala heidät antanut ylön häpiällisiin himoihin, että myös heidän vaimonsa ovat muuttaneet luonnollisen tavan luontoa vastaan,
        27 Niin myös miehet ovat antaneet ylön vaimon luonnollisen pitämisen, toinen toisensa puoleen himoissansa palaneet, miehet miesten kanssa riettauden tehneet ja saaneet, niinkuin pitikin, eksymisensä palkan itsessänsä.
        28 Ja niinkuin ei he tahtoneet Jumalaa tuta, niin Jumala laski heidät häijyyn mieleen tekemään niitä, mitä ei sovi tehdä,

Ilm. 17:4
        Ja vaimo oli vaatetettu purpuralla ja verenkarvaisella, ja oli kullalla kullattu, ja kalliilla kivillä ja päärlyillä, ja piti kädessänsä kultaisen maljan, täynnä kauhistuksia ja hänen huoruutensa riettautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lue Raamattu biblia 1776

Luukas 18
        20 Käskysanat sinä tiedät: ei sinun pidä huorin tekemän: ei sinun pidä tappaman: ei sinun pidä varastaman: ei sinun pidä väärää todistusta sanoman: kunnioita isääs ja äitiäs.
        21 Niin hän sanoi: nämät kaikki olen minä minun nuoruudestani pitänyt.
        22 Kuin Jesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on ja vaivaisille, niin sinulla pitä oleman tavara taivaassa: ja tule, seuraa minua.
        23 Vaan kuin hän sen kuuli, tuli hän murheelliseksi; sillä hän oli sangen rikas.
        Galatalaiskirje 5
        16 Mutta minä sanon: vaeltakaat Hengessä, niin ette lihan himoa täytä;
        17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan: nämät ovat vastaan toinen toistansa, niin ettette tee, mitä te tahdotte.
        18 Mutta jos te Hengeltä hallitaan, niin ette ole lain alla.
        19 Mutta lihan työt ovat julkiset, kuin on huoruus, salavuoteus, saastaisuus, haureus,
        20 Epäjumalain palvelus, noituus, vaino, riita, kateus, viha, torat, eripuraisuus, eriseura,
        21 Pahansuomuus, murha, juopumus, ylönsyömyys ja muut senkaltaiset, joista minä teille edellä sanon, niinkuin minä ennenkin sanonut olen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ei pidä Jumalan valtakuntaa perimän.
        22 Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
        23 Senkaltaisia vastaan ei ole laki.

Kolossalaiskirje 3
        1 Jos te siis Kristuksen kanssa olette nousseet ylös, niin etsikäät niitä, jotka ylhäällä ovat, kussa Kristus istuu Jumalan oikialla kädellä.
        2 Pyrkikäät niiden perään, jotka ylhäällä ovat, ja ei niiden, jotka maan päällä ovat.
        3 Sillä te olette kuolleet ja teidän elämänne on kätketty Kristuksen kanssa Jumalassa.
        4 Kuin Kristus, meidän elämämme, ilmoitetuksi tulee, silloin tekin hänen kanssansa kunniassa ilmoitetaan.
        5 Niin kuolettakaat sentähden teidän jäsenenne, jotka maan päällä ovat, huoruus, saastaisuus, häpiällinen himo, rietas halaus ja ahneus, joka on epäjumalan palvelus,
        6 Joidenka tähden Jumalan viha epäuskoisten lasten päälle tulee;
        7 Joissa tekin muinen vaelsitte, kuin te niissä elitte.
        8 Mutta nyt pankaat myös te pois nämät kaikki, viha, närkästys, pahuus, pilkka, ilkiät sanat, teidän suustanne.
        9 Älkäät valehdelko keskenänne, ja riisukaat pois teistänne vanha ihminen tekoinensa,
        10 Ja pukekaat päällenne uusi, joka hänen tuntemiseensa uudistetaan, hänen kuvansa jälkeen, joka sen luonut on.
        1. Korinttolaiskirje 5
        1 Täydellisesti kuuluu teidän seassanne huoruus, ja senkaltainen huoruus, josta ei pakanatkaan sanoa tiedä, niin että joku isänsä emäntää pitää.
        2 Ja te olette paisuneet, ja miksi ette enemmin murehtineet, että se, joka senkaltaisen työn tehnyt on, teidän seastanne otettaisiin pois.
        Ef. 5:3
        Mutta huoruutta ja kaikkea riettautta eli ahneutta älkäät antako teidän seassanne mainitakaan, niinkuin pyhäin sopii,
        21 Että he tunsivat Jumalan, ja ei ylistäneet häntä niinkuin Jumalaa eikä kiittäneet, vaan vilpistelivät omissa ajatuksissansa, ja heidän järjetöin sydämensä on pimennyt.
        22 Kuin he itsensä viisaiksi luulivat, niin he ovat tyhmiksi tulleet,
        23 Ja ovat katoomattoman Jumalan kunnian muuttaneet katoovaisen ihmisen ja lintuin ja neljäjalkaisten ja matelevaisten kuvan muotoiseksi.
        24 Sentähden on myös Jumala heidät laskenut sydämensä himoihin, saastauteen, häpäisemään keskenänsä omaa ruumistansa,
        25 Jotka Jumalan totuuden ovat valheeksi muuttaneet ja ovat kunnioittaneet ja palvelleet enemmän luontokappaletta kuin Luojaa, joka on siunattu ijankaikkisesti, amen!
        26 Sentähden on Jumala heidät antanut ylön häpiällisiin himoihin, että myös heidän vaimonsa ovat muuttaneet luonnollisen tavan luontoa vastaan,
        27 Niin myös miehet ovat antaneet ylön vaimon luonnollisen pitämisen, toinen toisensa puoleen himoissansa palaneet, miehet miesten kanssa riettauden tehneet ja saaneet, niinkuin pitikin, eksymisensä palkan itsessänsä.
        28 Ja niinkuin ei he tahtoneet Jumalaa tuta, niin Jumala laski heidät häijyyn mieleen tekemään niitä, mitä ei sovi tehdä,

Ilm. 17:4
        Ja vaimo oli vaatetettu purpuralla ja verenkarvaisella, ja oli kullalla kullattu, ja kalliilla kivillä ja päärlyillä, ja piti kädessänsä kultaisen maljan, täynnä kauhistuksia ja hänen huoruutensa riettautta.

Hihhuli ei siis kyennyt ymmärtämään mitään kysymyksestäni, mikä ei tietenkään yllätä ketään.

En kysynyt mitä mieltä Luukas oli homoista, eikä tuossa hänen tekstissään muutenkaan mainita homoja sanallakaan.

Enkä varsinkaan kysynyt mitä mieltä Kolossalaiskirjeen kirjoittanut Paavali on homoista, kun kaikkihan sen vihakiukkuajan mielipiteet tietävät.

Kysyin sitä Raamatun kohtaa jossa Jeesus selkein sanoin tuomitsee homot. Et kyennyt esittämään mitään sellaista.

• Anonyymi

Jeesus kutsuu luokseen tänäänkin.

Jeesus tarjoaa rakkauttaan.

Taivaassa olemme Jumalan täydellisen rakkauden ympäröiminä!

• Anonyymi

Jeesus kutsuu luokseen työn ja kuormien uuvuttamia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kutsuu luokseen tänäänkin.

Jeesus tarjoaa rakkauttaan.

Taivaassa olemme Jumalan täydellisen rakkauden ympäröiminä!

Eipä löydy sitä rakkautta vähemmistöjä kohtaan, vain vihaa ja vihanlietsontaa, eikä kiinnosta liittyä vihanlietsojien joukkoon.

• Anonyymi

Sori ,jumalia ei vaan ole eikä löydy mistään....uskoville se on aina vaan paha pala purtavaksi..

• Anonyymi

En voi rakastaa olentoa, joka uhkailee väkivallalla jos en rakasta häntä takaisin.

• Anonyymi

Jälleen kerran Jeesus väitetysti kutsuu luokseen, mutta ei näe yhtään vaivaa yhteydenottoon. Jos mä välitän jostakin ihmisesti, niin otan häneen yhteyttä. Jos Jeesus kutsuu minua, niin missä se henkilökohtainen kutsu on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe