Oltiin kerran nuorina mökillä neljä kaverusta.
Siinä illalla uitii ja saunottin oltiin jotain 15 vuotiaita. Ja sit yhdellä meistä oli puoli seisokki ja muut siitä mainitsi no se alko läpällä runkkaa, ja mulla alko heti seisoo aloin kans runkkaa no kaks muuta yllytti meitä ette uskalla toisianne runkata hetki pitkä hiljainen tuijotus mä sanoin uskallan ja otin kaverin kalun käteen ja aloin runkkaa yks kaveri alko mua runkkaa ja vuorotellen yks runkkas kaikkia vuorotellen se oli kyllä kivaa. Näin yli komekymppisinä sitä välillä muisteltu ja mietitty kehtaisko joskus uudestaan kokeilla:D onko muilla kokemuksia aika huonosti kirjoitettu mut varmaa sai ajatuksen tosta
Kimppa runkut kivoja;)
Anonyymi-ap
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247