”Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.”
Ilm 20:15
Elämän kirja
33
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ja joka ei löydetty elämän kirjassa kirjoitetuksi, se heitettiin tuliseen järveen.
- Anonyymi
Och om någon icke fanns skriven i livets bok, så blev han kastad i den brinnande sjön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och om någon icke fanns skriven i livets bok, så blev han kastad i den brinnande sjön.
And whosoever was not found written in the book of life was cast into the lake of fire.
- Anonyymi
Ilm 20:12
”Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.”- Anonyymi
Ja minä näin kuolleet, sekä pienet että suuret, seisovan Jumalan kasvoin edessä, ja kirjat avattiin, ja toinen kirja avattiin, joka on elämän, ja kuolleet tuomittiin niistä, mitkä kirjoissa kirjoitetut olivat, töittensä jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä näin kuolleet, sekä pienet että suuret, seisovan Jumalan kasvoin edessä, ja kirjat avattiin, ja toinen kirja avattiin, joka on elämän, ja kuolleet tuomittiin niistä, mitkä kirjoissa kirjoitetut olivat, töittensä jälkeen.
Och jag såg de döda, både stora och små, stå inför tronen, och böcker blevo upplåtna. Och jämväl en annan bok blev upplåten; det var livets bok. Och de döda blevo dömda efter sina gärningar, på grund av det som var upptecknat i böckerna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och jag såg de döda, både stora och små, stå inför tronen, och böcker blevo upplåtna. Och jämväl en annan bok blev upplåten; det var livets bok. Och de döda blevo dömda efter sina gärningar, på grund av det som var upptecknat i böckerna.
And I saw the dead, small and great, stand before God; and the books were opened: and another book was opened, which is the book of life: and the dead were judged out of those things which were written in the books, according to their works.
- Anonyymi
miksi pitää aina vetää raamattu mukaan kaikkeen
tulinen järvi eli keitettyyn veteen, onnea vaan- Anonyymi
Oletko huomannut vielä, että tämä on Raamattu-palsta?
- Anonyymi
Otatko noin suuren riskin?
- Anonyymi
”Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.”
Ilm 3:5- Anonyymi
Joka voittaa, se pitää valkeilla vaatteilla puetettaman, ja en minä pyyhi hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä tahdon tunnustaa hänen nimensä minun Isäni edessä ja hänen enkeleinsä edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka voittaa, se pitää valkeilla vaatteilla puetettaman, ja en minä pyyhi hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä tahdon tunnustaa hänen nimensä minun Isäni edessä ja hänen enkeleinsä edessä.
Den som vinner seger, han skall så bliva klädd i vita kläder, och jag skall aldrig utplåna hans namn ur livets bok, utan kännas vid hans namn inför min Fader och inför hans änglar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Den som vinner seger, han skall så bliva klädd i vita kläder, och jag skall aldrig utplåna hans namn ur livets bok, utan kännas vid hans namn inför min Fader och inför hans änglar.
He that overcometh, the same shall be clothed in white raiment; and I will not blot out his name out of the book of life, but I will confess his name before my Father, and before his angels.
- Anonyymi
Jätit pois ne jakeet, missä sanotaan, että nimi on kirjoitettu Elämänkirjaan jo maailman luomisessa. Lahkoissa taivaspaikka luvataan antaa pelkällä käden nostolla tai käden vilkuttelulla.
Ilm. 13:8
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. [Luuk. 10:20+]
Ilm. 17:8
"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva. [Ilm. 13:11 | Luuk. 10:20+]- Anonyymi
Väärin puhut Teuvo. Ei ole mistään lahkoista, eikä lohkoista kysymys, eikä vilkutteluista. Kysymys on Raamatun ilmoituksesta.
- Anonyymi
Ihminen pelastuu kun hän tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
Jumala pelastaa ihmisen luomalla hänet kasteessa ikuisesti eläväksi olennoksi vedestä ja Hengestä.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Jumala pelastaa ihmisen luomalla hänet kasteessa ikuisesti eläväksi olennoksi vedestä ja Hengestä.
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Kristukseen kastamaton pakana ei ole ikuisesti elävä olento, vaan sellaisen elämä päättyy fyysiseen kuolemaan. Perisynnin kadotustuomio tarkoittaa sitä.
Toki nekin kerran herätetään viimeiselle tuomiolle tekojensa mukaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Perisynnissä kävi niin pahasti, että ihminen kuoli hengellisesti Jumalaan nähden eikä elä ikuisesti. Siksi kasteessa Jumala luo ihmisen uudeksi ikuista elämää varten vedestä ja Hengestä. Jeesukselle piti tehdä se sama operaatio kasteessa.. Sitä tarkoitti ihminen-Jeesuksen sanonta, salli nyt vaan kaste minulle, että vanhurskaus eli Jumalalle kelpaaminen tulee täytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristukseen kastamaton pakana ei ole ikuisesti elävä olento, vaan sellaisen elämä päättyy fyysiseen kuolemaan. Perisynnin kadotustuomio tarkoittaa sitä.
Toki nekin kerran herätetään viimeiselle tuomiolle tekojensa mukaanRoom. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
Kastaa pitää, jotta pääsee sisälle Jumalan valtakuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Teet siis tyhjäksi tai pyrit tekemään tyhjäksi Jeesuksen sanatkin. Voi sinua Teuvo poloista!
- Anonyymi
Aloittaja, Lestadiolainen mies salasi sen, että pelastuneiden nimet on kirjoitettu Elämänkirjaan jo maailman luomisen yhteydessä. Ei mihinkään lahkoon liittyessä.
Ilm. 13:8
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.
Ilm. 17:8
"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva. - Anonyymi
Jeesus ei enää edes käytä maan päällistä tavallista miehen nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja otti sen nimen itselleen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa...
Samoin Jeesus käski kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. (Mt.28:18-20)
- Anonyymi
Kirkon suojissa pyörivät isot lahkoliikkeet käyttää sitä kirkon jäsenyyttä imago-syistä, jotta heidät luettaisiin kristillisiin herätysliikkeisiin kuuluviksi.
- Anonyymi
Jeesus kuului paikalliseen kirkkoon/temppeliin ja maksoi temppeliveroa ja kävi kerran viikossa tapansa mukaan kotikirkossaan. Jeesus ei ollut mitään lahkoissa hilluva, kaatuileva ja sekavia moliseva helluntailainen tai muu sellainen.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.
Jeesus ei koskaan eronnut Juutalaisesta uskonnosta eikä Juutalaisen temppeliseurakunnan jäsenyydestä.- Anonyymi
Jeesus murehti sitä, että löytäneekö hän Juutalaista oikeaa uskoa kun tulee takaisin maan päälle. Ei Jeesus mitään muuta uskontoa perustanut. Jeesuksen usko on Juutalaisuus.
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus murehti sitä, että löytäneekö hän Juutalaista oikeaa uskoa kun tulee takaisin maan päälle. Ei Jeesus mitään muuta uskontoa perustanut. Jeesuksen usko on Juutalaisuus.
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Monet luopuu Jeesuksen uskosta Juutalaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet luopuu Jeesuksen uskosta Juutalaisuudesta.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa Juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa Juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.Jeesus varoittaa pakanoiden tavasta rukoilla ja kerätä ihmisiltä rahat ja omaisuus pois.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
- Anonyymi
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
- Anonyymi
Mummonmökit ja talletustilit vaihtaa nopeasti omistajaa ja oikeat perilliset jäävät nuolemaan näppejään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18222399Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant799611Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.447602Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va866401SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896093Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485092HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1164747Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1054466Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942185Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k841477