Toinenkin junasilta romahti Venäjällä, Brjanskin alueella ainakin seitsemän kuollut
Venäjä|Sillan romahdus Brjanskin alueella aiheutti junaturman. Alueellinen raideliikenneoperaattori väitti, että romahtamisen taustalla on liikenteen ”laiton häirintä”. Viesti on sittemmin poistettu.
Nätisti on mennyt, liekö tuosta haittaa?
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011270589.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Venäjän sillat alkaneet romahdella
14
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tuostahan voisi päätellä että venäjältäkin löytyy rauhantahtoisia ihmisiä, ainakin muutama.
- Anonyymi
Ukrainalais desanteilla on tapana tehdä tuollaista.
- Anonyymi
''laiton häirinta'' termistä on pääteltävissä , että on lailista häirintää.
- Anonyymi
Hyvä. Venäjän puolellakin täytyy tapahtua "onnettomuuksia"
Ukrainalla on samanlainen oikeus tuhota hyökkääjän alueita, kuin hökkääjällä Ukrainan alueita. Muutama ilmahyökkäys Moskovaan olisi paikallaan. - Anonyymi
Tämä on vasta alkua, Venäjän sisäiset Puuttinin vastaiset voimat on niin kovat että niitä on pian mahdotonta pysäyttää.
- Anonyymi
Antiputinismi alkaa vaivata Venäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antiputinismi alkaa vaivata Venäjää.
"Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin". Kippis.
- Anonyymi
Onneks ei kuollut ihmisiä,kun vaan ryssiä.
- Anonyymi
Kaksi siltaa romahti Venäjän rautateillä lähellä Ukrainan rajaa – useita kuollut ja loukkaantunut
Brjanskin kuvernöörin mukaan sillan räjäyttäminen johti matkustajajunan raiteilta suistumiseen. Kurskin onnettomuudessa oli osallisena tavarajuna.
Viranomaisten mukaan molemmat onnettomuudet johtuivat tahallisista räjäytyksistä.
– Silta räjäytettiin samalla kun Klimovo–Moskova -juna kulki sen alta. Kyydissä oli 388 matkustajaa, kirjoittaa Brjanskin alueen kuvernööri Aleksandr Bogomaz Telegram-viestissään.
Ja kuvia löytyy tuolta jos tiltu haluaa katsella kuvia
https://yle.fi/a/74-20165095?utm_medium=social&utm_source=copy-link-share - Anonyymi
Tavattoman mukavaa kuulla että venäjälläkin kansalaiset saavat sodan iloja niskaansa. Ehkäpä nuo luojan hylkäämät apinat alkavat hiljallleen tajuamaan mitä isä-aurinkoisen natsipuhdistus tarkoittaa kun on käynyt selväksi mitä spetsNATSIT tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720